Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#75073Neoprávněné vyúčtování služeb částkou 11.719 Kč na vypovězené a vypnuté služby beze smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2024, před 11 měsíci

Gunel Alakbarova

Znění stížnosti

Dobrý den,

v roce 2022 zaujala mě nabídka od Vodafone, která stala měsíčně 800 Kč včetně DPH, tedy internet a volaní v rámci ČR bylo neomezené v této ceně. Jelikož bylo mi pracovníkem Vodafone sděleno, že nabídka je beze smlouvy a kdykoliv mohu odejit (podotýkám bez jakéhokoliv prodlení apod), tak jsem souhlasila s nabídkou. Žádnou smlouvy jsem nepodepisovala, ani papírově ani elektronicky, prostě nic, jen mi dali novou SIM kartu a s tou kartou jsem odešla, s tím že pracovník Vodafone napsal na kus papíru propiskou kam mám odeslat částku 800 Kč, tedy číslo účtu a variabilní symbol. Do listopadu roku 2022 služby od Vodafone v mé SIM kartě dobře fungovaly a jako spokojený zákazník jsem řádně platila služby. V prosinci roku 2022 jsem odjela do zahraničí (mimo EU), před tím než jsem odjela telefonicky jsem sdělila Vodafone, že služby vypovídám a že dál z důvodu delšího odjezdu nebudu tyto služby využívat, neboť i v této zemi kam odjíždím operátor Vodafone neexistuje. Bylo mi řečeno telefonicky, že ano vše je v pořádku a že můžu v klidu odjíždět, a že následující měsíc tedy prosinec 2022 už nemusím platit a nic.
A tak jsem odjela. V zahraničí v únoru roku 2023 dozvěděla jsem, že mě chodí do poštovní schránky dopisy o "neuhrazeném" vyúčtování. Hned jsem volala Vodafone ze zahraničí s tím, že služby od Vodafone vypověděla jsem již v prosinci roku 2022 a neměla jsem žádné dluhy a nic a paní telefonicky mi sdělila, že od prosince byly vypnuté i služby a všechno. Tedy SIM nefungoval. Takže v prosinci roku 2022 vypověděla jsem služby Vodafone (bez žádných dluhu a nic) , ve stejném období (v prosinci roku 2022) byly vypnuté veškeré služby od Vodafone a v únoru roku 2023 v zahraničí dozvěděla jsem si, že společnost Vodafone zasílá neoprávněné vyúčtování za vypnuté služby. Podotýkám za vypnuté služby. Po návratu ze zahraničí v červnu roku 2023 (mimo EU, byla jsem tam z důvodu mého těžce nemocného synka, který se narodil hodně předčasně a měl 10 vážných operací) několik krát byla jsem na pobočce Vodafone v obchodním centru Černý Most, pracovním Vodafonu byl nejenom nepříjemný a nechtěl poslouchat ba byl dokonce arogantní a vulgární a říkal: "tady mi nic neříkejte a nejsem tady od toho abych řešil podobné věci, nechci nic slyšet neboť zavolám ochranku!! Budete muset zaplatit dlužnou částku, tedy 4.800Kč neboť smlouva pokračuje a Vás nepustíme a budeme Vám účtovat dál vypnuté služby, dokud nezaplatíte!!!" Byla jsem velmi zaskočena a překvapená, když mi o "smlouvě" řekl pracovník Vodafone. Okamžitě oponovala jsem mu, s tím že žádnou smlouvu neměla jsem a nic jsem nepodepisovala a jinak vypověděla jsem služby v prosinci 2022 a bylo mi řečeno že vše je v pořádku a žádné vyúčtování nic mi nepřijde, jelikož vypověděla jsem služby před půl rokem. a služby pul roku nefungují a SIM karta taky. A on mi řekl na to, že je mu to jedno, že nefungují a že mám platit za nefunkční služby a dál budou tyto platby a vyúčtování chodit na moji adresu dokud nezaplatím tuto nynější částku.
Zkrátka během celého roku 2023 několikrát volala jsem, byla jsem na pobočkách operátora Vodafone - bohužel setkala jsem se nepochopením, neochotou vyřešit situaci a s aroganci. Osobně myslím si, pracovník každé firmy je tvarem této firmy a neměl by jednat takovým způsobem, jelikož to není etické, není správné a neposlední míře i urážející, což je protizákonní. Naopak i když by zákazník neměl pravdu, a i v tom případě firma by měla to řešit v klidu bez aroganci apod.
Nyní od února roku 2024 začala mi volat z neznámých čísel a posílat emailové zprávy nějaká firma, která se jmenuje B4B INKASSO s.r.o. Tuto firmu vůbec neznám, žádné smlouvy a nic s nimi nemám. Tato firma pořád mi vyhrožuje, obtěžuje, volá a píše. Starám se o nemocného 4 letého syna po 10 operacích a bývám často u doktorů, nyní jsem taky před operaci, tato firma mě nedává pokoj. V posledním emailu ze dne 1.3.2024 píše mi, že mám uhradit neoprávněně 11.719,27 Kč za vypovězené a vypnuté služby již od roku 2022 a že jestli neuhradím okamžitě tak částka se zvýší na 19.543, 67 Kč a pak exekučním vymáháním na částku 27.809, 85.
Dále považuji toto jednání ze strany společnosti Vodafone velmi nezákonné a nekorektní, neboť moje citlivé osobní údaje byly předané třetí straně (firmě, s.r.o), bez mého souhlasu a vědomí, tedy moje jméno a příjmení, kontaktní údaje včetně adresy trvalého bydliště. Bylo porušeno ochrana osobních údajů - tedy GDPR, došlo k porušení GDPR. Uvažuji toto jednaní, tedy porušení GDPR, sdělit a řešit s následující úřady a institucemi jako - úřad pro ochranu osobních údajů, soudy a Evropean Commission pro lidská práva a jiné...
Ve výsledku je takový obraz: společnost Vodafone neoprávněně vymáhá částku 11.719, 27 Kč za vypovězené a vypnuté služby od prosince roku 2022. Kde je na zemí firma která říká dej peníze za co nemáš. To je absolutně absurdní. Služby jsem vypověděla víc než rok a SIM taky nefunguje víc než rok a přes celý rok chodí mi neoprávněné vyúčtování za vypnuté a vypovězené služby ba dokonce společnost Vodafone naposled mi sdíleno na pobočce, že i na dál bude pokračovat se zasíláním v zúčtování a že "smlouva" pokračuje. Nevím jakou tajnou smlouvu mají, ale při pořízení služeb o žádné smlouvě mi nebylo sděleno a naopak bylo mi řečeno že služby jsou beze smlouvy a že vypovědět mužů vždy kdykoliv a není i výpovědní lhůta, tedy funguje jako dobíjecí karta a jen zasílejte pravidelně částku 800 Kč včetně DPH na ukázaný na papíře učet a když budete chtít skončit se službami tak zavolejte na infolinku a od dalšího měsíce nic neplatíte a to je vše.
Tímto dopisem žádám o pomoc a o zrušení neoprávněného vyúčtování, jelikož služby byly vypovězené telefonicky před touto částkou a vypnuté taky před touto částkou a žádám také omluvu - bez mého souhlasu a vědomí byly předané mé citlivé osobní údajů třetí straně a tím došlo k porušení GDPR. Jelikož žádnou smlouvu o službách a žádnou smlouvu o poskytnutí mých citlivých osobních údajů jsem neviděla, nepodepisovala a nečetla tak neznám žádný jiný důvod jak mohlo k tomu dojit, domnívám se, že toto je porušení minimálně základních práv člověka

Děkuji předem za spolupráci a za pomoc
S úctou
Mgr. Gunel Alakbarova


Produkt

Služby od Vodafone - měsíčně 800Kč - neomezený internet a volání v mobilu - bez smlouvy


Požadované řešení

Tímto dopisem žádám Vás o pomoc a o zrušení neoprávněného vyúčtování, který je 11.719 Kč, jelikož služby byly vypovězené telefonicky před touto částkou a vypnuté taky před touto částkou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 13:50, před 11 měsíci

Jestliže se strany domluvily na poskytnutí SIM karty spotřebiteli s fixním dobíjením 800 Kč měsíčně, byla mezi stranami uzavřena smlouva. Pokud však spotřebitel smlouvu vypověděl již v roce 2022 a skutečnost, tj. ukončení smlouvy včetně veškerého uhrazení a již neevidování na straně společnosti žádné pohledávky vůči spotřebiteli, zaměstnanec společnosti potvrdil, je takové jednání závazné i pro společnost Vodafone Czech Republic a.s. dle § 166 občanského zákoníku. Společnost by tedy neměla po spotřebiteli požadovat úhradu dalších plateb po uplynutí výpovědní doby, pokud došlo k řádnému vypovězení smlouvy, což bylo potvrzeno pracovníkem společnosti.

Spotřebitelům doporučujeme vždy si jednání se společností potvrdit i písemnou formou např. e-mailem. Samotná telefonická komunikace je pro spotřebitele složitě prokazatelná.

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod (tj. že smlouva stále trvá a nebyla spotřebitelem vypovězena). V případě, že by byla platba stržena bez právního důvodu, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit:
- písemně na adrese: Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5,
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.

Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Mimo jiné zdůrazňujeme, že inkasní agentura (tj. společnost, které byla pohledávka postoupena - v tomto případě B4B INKASSO s.r.o.) není exekutor, nemá žádná zvláštní oprávnění a jde jen o podnikatele, který se živí vymáháním pohledávek. Nemůže tedy vstoupit do obydlí či obstavovat účty spotřebitele. Poplatek za vymáhání skrze inkasní agenturu je pak podle judikatury neoprávněný (dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008).

O neexistenci dluhu je vhodné však informovat i společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy B4B INKASSO s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců je vhodné se obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2024 13:15, před 10 měsíci

Dobrý den, paní magistro, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2024 15:29, před 10 měsíci


Gunel Alakbarova

Dobrý den,

děkuji za zpětnou vazbu. Nicméně společnost Vodafone několikrát bez mého souhlasu předala moje osobní údaje třetí straně a nyní sděluje výše uvedené, že neposkytuje informace kvůli třetí straně...
Celou stížnost odešlu dopisem tento týden na uvedenou adresu společnosti Vodafone, a nadále budu očekávat řešení tohoto neoprávněného vyučování.
Díky této služby od dTest je tento problém již v řešení. Ještě jednou moc děkuji dTest.

S úctou
Mgr. Gunel Alakbarova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 15:56, před 10 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji stížnosti a v případě jejího vyřešení ji žádáme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2024 07:44, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2024 10:03, před 9 měsíci


Gunel Alakbarova

Vážený časopis dTest,

zdravím Vás a děkuji Vám mockrát za pomoc a za vyjádření. Bohužel do dnešního dne žádnou odpověď od společnosti Vodafone jsem neobdržela jelikož dne 22.3.2024 dle požadavku společnosti Vodafone odeslala jsem jim reklamační dopis (vše to, co bylo sděleno doposud prostřednictvím dTestu) a dne 26.3.2024 dopis byl doručen příjemci. I přes neoprávněné vyúčtování a spor opět dne 19.4.2024 společnost B4B INKASSO s.r.o zaslala mi níže uvedený vyhrožující dopis:

Číslo spisu: 2121804

Věřitel: Vodafone Czech Republic a.s.

Tento e-mail je určen pro: Alakbarova Gunel


Dobrý den,

nutně s Vámi potřebuji projednat Váš dluh u Vodafone Czech Republic a.s. ! Mimosoudní vymáhání bude končit, uhraďte ihned částku 11.719,27 Kč, jinak věřitel může předat spis ke správnímu řízení a následně k exekuci, čímž dojde k navýšení dluhu minimálně na částku 27.809,85 Kč. Nenechte to dojít tak daleko!

Platbu ve výši 11.719,27 Kč proveďte na účet věřitele č. 117292/0300, s uvedením variabilního symbolu 933631503 a specifického symbolu: 39903297.

Zítra budu od Vás očekávat kopii dokladu o zaplacení ! Jméno a příjmení zaměstnankyni společnosti B4B INKASSO s.r.o.

Bohužel opravdu není jasné z jakého důvodu tato společnost pokračuje bez práva tuto neoprávněnou částku vymáhat. Dále bych s dovolením požádala prostřednictvím Vašich stránek o vyjádření společnosti Vodafone k neoprávněnému vyúčtování a sdělení vyjádření na Vašich stránkách. Pokud k tomu vyjádření nedojde přes stránky dTesu - tak v každém případě určitě, samozřejmě a ráda bych informovala o průběhu řízení (sporu) vyjádření od společnosti Vodafone, v případě že pokud vyjádření společnost Vodafone odešle na moji e-mailovou adresu. Nyní očekáváme vyjádření od společnosti Vodafone. A Vám mockrát děkuji za pomoc za podporu a za služby. Mockrát ještě jednou děkuji.

Děkuji Vám moc předem za zpětnou vazbu a za spolupráci

S úctou
Mgr.Gunel Alakbarova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2024 11:09, před 9 měsíci

Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na společnost, aby na vyjádření spotřebitelky mohla reagovat. V případě, že nebude moci řešit stížnost zde alespoň žádáme o zaslání reakce přímo spotřebitelce a informování o tomto zaslání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2024 10:19, před 9 měsíci

Dobrý den, paní magistro, jak jsme Vás již informovali, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, bylo Vám jistě již zasláno vyjádření. Vyjádření zasíláme doporučenou poštou na adresu, kterou zákazník uvede nebo má uvedenu jako kontaktní na svém zákaznickém účtu.
K předání osobních údajů zákazníků jiným zpracovatelům jsme oprávněni za podmínek uvedených na stránce www.vodafone.cz v sekci Dokumenty ke stažení Vodafone Czech Republic a.s. Vodafone péče o zákazníky: 800 77 00 77 Náměstí Junkových 2 IČO: 25788001, DIČ: CZ25788001 155 00 Praha 5 vodafone.cz Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6064. Ochrana soukromí › Prohlášení o ochraně osobních údajů. Jedná se právě např. o vymáhací agentury.
Děkuji za pochopení. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 11:11, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Vzhledem k vyjádření společnosti ohledně nemožnosti řešení stížnosti z důvodu ochrany osobních údajů spotřebitelky přes naší službu VašeStížnosti.cz, spotřebitelce doporučujeme věc primárně řešit přímo se společností.

Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2024 13:20, před 7 měsíci


Gunel Alakbarova

Vážený časopis dTest,


zdravím Vás a mockrát děkuji Vám za možnost poskytnutí komentáře. Bohužel do dnes nedostala jsem žádné vyjádření od společnosti Vodafone a nedostala jsem i žádné objasnění mé stížnosti podané prostřednictvím dopisu, ve kterém jsem požádala společnost Vodafone o zaslaní vyjádření k neoprávněnu vyúčtování přes osobní emailovou schránku a žádala jsem i o to prostřednictvím dTest portálu. Společnost Vodafone sdělila přes Váš portál, že nemůže poskytovat přes "třetí" stranu informace. Neboť neoprávněnou částku vymáhat za vypnuté a vypovězené služby je podle společnosti Vodafone normální a když poskytovat informace i přes můj souhlas tak nikoliv. Jelikož nebývám často doma z osobních a zdravotních důvodů - žádám již poněkolikáté přes Váš portál společnost Vodafone o řešení (zrušení tohoto neoprávněného vyúčtování) a poskytnutí informace na moji emailovou adresu, kterou jsem uvedla v dopise (stížnosti) a již víc než 2 roky nemohu obdržet od společnosti Vodafone. Věřím, že společnost Vodafone po více než dvou a půl letech vyřeší neoprávněné vyúčtovaní a dá konečně "vědět" jak to vůbec dopadlo...
Zatím nic a čekám...


Děkuji dTestu
S úctou
Mgr. Gunel Alakbarova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2024 07:50, před 6 měsíci

Dobrý den, paní magistro, jak jsme Vás již informovali, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, bylo Vám jistě již zasláno vyjádření. Vyjádření zasíláme doporučenou poštou s dodejkou na adresu, kterou zákazník uvede v reklamaci nebo má uvedenu jako kontaktní na svém zákaznickém účtu. Dovolím si Vám doporučit zkontrolovat adresu, kterou jste v reklamaci uvedla a v případě, že se na dané adrese již nenacházíte, kontaktujte naši zákaznickou linku se sdělením správné kontaktní adresy a žádostí o přeposlání vyjádření. Zdarma můžete volat na č. 800 77 00 77 z pevného i mobilního telefonu, nebo *77 ze sítě Vodafone. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 22:07, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 11:39, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2024 20:23, před 4 měsíci

Spotřebitelka nás po uzavření stížnosti kontaktovala s žádostí o znovuotevření stížnosti. Stížnost nyní přeřazujeme na ni, aby mohla poskytnout své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 10:10, před 3 měsíci

Opětovně žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2024 11:14, před 3 měsíci


Gunel Alakbarova

Vážený časopis dTest,


zdravím Vás a děkuji Vám mnohokrát za poskytnutí možnosti vyjádření k této skutečnosti prostřednictvím Vaší stránky. Bohužel již několik měsíců žádné vyjádření ohledně neoprávněného vyúčtování jsem neobdržela, trvá to již 7 měsíců a žádné vyjádření od společnosti Vodafone není.
Na můj osobní email společnost Vodafone nezasílají odpověď, telefonní číslo, které používám od nich nemám, a přes Vaši stránky oni nevyjadřují ba i přes můj souhlas. Bohužel se společnosti Vodafone jak je vidět mám špatnou zkušenost a sdělovat svoji adresu pobytu neráda, jelikož potom existuje hrozba neoprávněného vymáhání a obtěžování různými neznámými osobami a firmami na moji adresu pobytu. Z důvodu bezpečí a GDPR chráním svoje osobní údaje a bezpečí a proto domnívám se, že svoji adresu pobytu určitě sdělovat nebudu firmě, která neoprávněně vymáhá tolik peněz. Vše je přehledné z mé strany a žádám společnost Vodafone aby přehledně a jasně vysvětlil důvod a důkazy neopravného vymáhání peněz přes Vaší stránky a zároveň zrušení této neoprávněné částky.
Vám dTest ještě jednou mnohokrát děkuji za možnost vyjádření a za pomoc v této nespravedlivé s nepravdivé situaci...

Děkuji dTest

S úctou
MgA. Gunel Alakbarova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 12:32, před 3 měsíci

Pokud společnost nereaguje, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu, jak je uvedeno v našem původním vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby nás mohla informovat, zda se rozhodne tuto možnost využít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 12:05, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.