Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#75078Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2024, před 11 měsíci

Petro Skalovtsi

Znění stížnosti

Dobrý den to je ten problem proč ne vznikla nova smlova, vaš pracovník žiknuv prevod preplatku 1473 kč , z staroji smlovy jaka byla ukončena 24.1.2024 , číslo smlovy ***, a zustatek doplatit na novu smlovu ***, sme poslaly 1992 Kč tak ste meli jenom doplatek a kuli tomu ne vznikla nova smlova , a ja neçhci platit pokutu na kanceljar pojišťovna chci vyrešit ten problem kdo uhradí moji náklady děkuji za odpověď


Požadované řešení

Virišeni problémů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 13:54, před 10 měsíci

Jestliže měl být přeplatek ze staré smlouvy převeden na novou, o čemž byl spotřebitel informován zaměstnancem společnosti Allianz pojišťovna, a.s. a souhlasil s tím, mělo k převodu přeplatku dojít. Pokud i přes uskutečněný převod vznikl nedoplatek spotřebiteli u společnosti a společnost tedy nadále nechce se spotřebitelem uzavřít novou smlouvu, je společnost povinna o nedoplatku spotřebitele řádně informovat. Zároveň zákon neukládá pojišťovnám povinnost poskytovat své služby komukoliv, neměly by ale klienta odmítnout bezdůvodně či diskriminačně.

Z popisu stížnost se domníváme, že nová smlouva vznikla, pokud pojišťovna požaduje po spotřebiteli další úhradu pojistného i přes uskutečněný převod přeplatku ze staré smlouvy.

Jestliže tedy vznikla nová smlouva, u které pojišťovna eviduje nedoplatek i přes uskutečněný převod přeplatku ze staré smlouvy, doporučujeme spotřebiteli nedoplatek uhradit a následně fakturu reklamovat, jestliže s její výší nesouhlasí. Zaplacení pojistky si lze ověřit i přes kontaktní formulář dostupný zde: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/zaplacenost-pojistky.html. Splatnost pojistky by měla být určena ve smlouvě či pojistných podmínkách společně i s možnou smluvní pokutou.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.

Pro zpracování stížnosti je potřeba:
- uvést identifikační údaje, kontaktní údaje (zejména jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo smlouvy, číslo škody, RČ)
- přiložit plnou moc, pokud jednáte za jinou osobu,
- popsat to, na co si stěžujete,
- doložit veškeré skutečností a tvrzení, pokud je jejich doložení možné.

Dle informací uvedených na stránkách pojišťovny:
"Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem, resp. penzijní společností nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy životního pojištění a penzijního připojištění se státním příspěvkem, doplňkového penzijního spoření lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím finančního arbitra (www.finarbitr.cz).

Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy neživotního pojištění lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Řešením sporů v neživotním pojištění pověřena také Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (www.ombudsmancap.cz)."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 13:41, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 14:58, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.