Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#75079Položka z prezentované akce nebyla nikde dodána a ani nebyla poskytnuta informace o nedodání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2024, před 11 měsíci

Hana Štoková

Znění stížnosti

Již poněkolikáté se mi stalo, že Lidl prezentuje akci Asijský týden. Přičemž nejdůležitější věc asijské kuchyně, rybí oméčku, která měla být, nedodali a to ani v prodejně Lidl Italská ul. Praha 2 a dokonce (po informaci s manželem)ani na třech prodejnách v Ostravě, ani v prodejně Rotunda v Havířově.

Toto není první případ a považuji to za klamavou reklamu, pokud hned ráno v 1.den akce zboží není.

Navíc jsem chtěla napsat stížnost přímo na stránkách společnosti Lidl, kde je ovšem písemný kontakt "zablokován" (není možno rozkliknout) a telefonní operátor nabízí jen dotazy k hledání práce a on-line odeslání.


Produkt

rybí omáčka / nemožnost podat stižnost prostřednictvím kontaktního formuláře na vebových stránkách


Požadované řešení

Postup pro možnost stížnosti (ale funkční!!!).

Řešení stížností, stále se opakující nedodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 09:59, před 10 měsíci

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2024 14:58, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Štoková, mrzí nás, že jste si neměla možnost asijské výrobky zakoupit. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl všechny výrobky, o které budete mít zájem. S pozdravem Lidl tým s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 13:28, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2024 17:20, před 9 měsíci


Hana Štoková

Hodnocení:

Komentář: Neřešení nefunkčnost odkazů na svých stránkách. DTestu ale velký dík za snahu