Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Po telefonické domluvě s kurýrem, kdy jsem sdělila, že balík bude zaplacen a přebrán na recepci hotelu Moskva, mi kurýr sdělil, zda o něm ví. Řekla jsem mu, že neví, ale že takhle přebírají balíčky neustále (týdně mi chodí asi 4 balíky a neustále vše funguje). Na to mi sdělil, že to je teda zvědavý a "křápnul" mi telefonem. Následně se na recepci ani nedostavil (protože je nonstop) a přišel mi email, že z důvodu domluvy s kurýrem/nezastižení (což není možné, znovu recepce je nonstop) je odeslán balík na jiné výdejní místo. Byla to dobírka, kterou jsem potřebovala zaplatit na recepci hotově. Tohle se mi tady ještě nestalo. Prosím příště pokud je v adrese uvedena adresa hotelu a do telefonu řeknu, že "na recepci převezmou i zaplatí", ať se balík doručí na danou adresu.
číslo zásilka ***
Prosím o doručování balíků na adresu, na které je nonstop provoz, tudíž není možné "nezastihnout" příjemce (jelikož jím je samotná recepce).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Malíková, moc se za jednání kurýra omlouváme, rozhodně to není přijatelné. Pakliže jste byla s recepcí takto domluvena, měl vaší žádosti kurýr vyhovět. Předali jsme informace jeho nadřízenému, který se postará o nápravu. Něco takového se nesmí opakovat. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.