Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7509Placení na eshopu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2015, před 9 lety

Karel Kotýnek

Znění stížnosti

Dne 5. 8. 2015 jsem objednával přes stránky www.sazkamobil.cz SIM kartu s telefonním číslem 704 701 308 v ceně 150 Kč. Pro zjednodušení placení jsem platil kartou. Při dokončení celého nákupu ve 22.01 hod nebyla transakce dokončena z důvodu nastalé technické údržby stránek www.sazkamobil.cz. Objednávka tedy nebyla dokončena, potvrzení na můj mail mi nepřišlo, přesto platba z mého účtu byla provedena.
Následné řešení zrušení transakce přes infolinku 800 77 11 11 nebylo 6. 8. 2015 úspěšné, slečny si s tím nevěděly moc rady, jejich kolega byl schopnější a slíbil nápravu - dostal ode mě párovací údaj transakce, číslo mého účtu a koncové čtyřčíslí mé karty.
11. 8. jsem toto celé sepsal a poslal na info@sazkamobil.cz, vzápětí se mi ozval p. Vejsada a slíbil nápravu. Pochopil jsem, že do té doby s tím nikdo nic nedělal.
14. 8. jsem opět poslal mail, v jakém stavu je reklamace, ale to už mi nikdo nepíše zpět.


Produkt

SIM karta v ceně 150 Kč, její tel. číslo mělo být 704 701 308


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 14:11, před 9 lety

Spotřebitel ve stížnosti uvádí, že v internetovém obchodě Sazkamobil.cz započal realizovat objednávku SIM karty. Objednávka však nebyla dokončena z důvodu nastalé technické údržby stránek prováděné prodejcem. Spotřebitel však zboží z nedokončené objednávky již zaplatil prostřednictvím platební karty.

Kupní smlouva nebyla v daném případě uzavřena. Tímto jednáním došlo na straně prodejce ke vzniku bezdůvodného obohacení a prodejce je povinen takto získaný majetkový prospěch vydat spotřebiteli.

Doporučujeme vyzvat prodejce písemně k vydání neoprávněné získané hodnoty ve výši zaplacené kupní ceny zboží a stanovit mu přiměřenou lhůtu k plnění.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli uhrazené finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

V krajním případě se může spotřebitel domáhat zaplacení finanční částky za nedodané zboží soudní cestou, a to prostřednictvím návrhu na vydání platebního rozkazu, poté co spotřebitel vyzval prodejce prokazatelně k plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2015 18:00, před 9 lety


Karel Kotýnek

Hodnocení:

Komentář: Ještě 17. 8. jsem na info@sazkamobil.cz poslal mail, že jestliže se rozhodli nekomunikovat, tak zvolím jiný způsob dotažení reklamace do konce, 19. 8. se ozvali s omluvou, že to dlouho trvalo a že posílají peníze, které 21. 8. přišly na účet. Sláva! I Vám samozřejmě děkuji za Vaše vyjádření a iniciativu. Karel Kotýnek