Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#75095Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2024, před 10 měsíci

Anežka Brávková

Znění stížnosti

V prodejnách albert v Jihlavě vždy koupené zkažené maso. Nestalo se mi to poprvé a už mi přijde divné že každé maso značky královské premium bylo zkažené. Už po otevření zapáchá a má šedo zelenou barvu. Poprvé by to člověka nenaštvalo ale mě se to stalo už po čtvrté a to maso není úplně levné. Za takovou cenu není maso v dobrém stavu. Myslím že prodejny albert by neměli prodávat maso které by mohlo být už zkažené. Pokud je to u této značky takový problém, tak přestat prodávat.


Produkt

Královské premium


Požadované řešení

Pokud prodávat čerstvé a dobré maso a nebo když to není ve vašich silách maso prodávat zákazníkům čerstvé tak vůbec neprodávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2024 08:56, před 10 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.