Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
u Vodafone jsem měla dvě čísla, obě v únoru skončila (jedno jsem měla dlouhá léta, výpověď byla k 29.2.2024, druhé číslo jsem měla jen od 5.2.2024 do 20.2.2024). Dnes jsem se chtěla podívat na moje vyúčtování, ale na "Můj Vodafone" je stránka úplně prázdná. Když jsem se po dlouhé době dovolala, operátor mi nedokázal pomoci, protože heslo je údajně špatné a čísla také neexistují. Já chci zaplatit, bohužel nemám faktury. Mám obavy, že pokud nezaplatím, přijde mi nějaká pokuta.
Zaslání faktur za obě čísla na můj e-mail.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli nedodání vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit:
- písemně na adrese: Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5,
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Křenovská, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Pokud nemáte aktivní služby u Vodafonu, ráda bych Vás informovala o tom, že do samoobsluhy Můj Vodafone na této stránce https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni se můžete pro kontrolu financí přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení služeb. Zde máte k dispozii po uvedenou dobu Vyúčtování. Podrobné informace naleznete zde https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/posledni-vyuctovani-po-zruseniprenosu-cisla/. Kvůli ochraně osobních údajů zde nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Spotřebitelka doplnila následující vyjádření:
Dobrý den,
ráda bych Vám oznámila, že jsem byla písemně v kontaktu s jednou pracovnicí Vodafone a ta mi dnes v příloze její odpovědi fakturu poslala.
Paní K z Vodafone mi napsala i to, že věc předává technikům, protože můj "Můj Vodafone" skutečně nefunguje. Teď, na základě odpovědi z Vodafone již odkaz otevřít jde a je tam i zmíněná faktura. Tímto bych ráda poděkovala i zmiňované paní K, protože ta jediná měla trpělivost a snažila se mi pomoci.
S ohledem na výše uvedené uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.