Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 15.8.2015 jsem chtěla s dcerou cestovat busem v 10,15h z Lokte u Čechtic do Prahy.Bohužel autobus ani po hodině nepřijel! V 11,30h na místo dorazil autobus této společnosti v hrozném stavu, vystoupil řidič oblečený v černém stejnokroji s nápisem Hasiči a na můj dotaz,zda jede do Prahy cosi zamumlal...opakovala jsem dotaz s tím,że jsem mu nerozuměla,on bez jakékoli odpovědi vyndal ze zavazadlovèho prostoru konev a šel si jej do motorestu naplnit vodou!!??!!! Až vystupující cestující mě ujistil,že bus jede směr Jihlava.Upřímně bych do tohoto otřesného autobusu,této společnosti raďěji nenastoupila.Zkoušela jsem kontaktovat dopravce na jediném uvedeném tel.čísle,ale bez odezvy:-( Společnost nedoporučuji!P.Malíková
Výměna vozového parku,řidiče a zkvalitnění dodržování jízdních řřádů
|
Tweet |
Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanovuje, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.
Práva ze smlouvy o přepravě osob dále upravuje § 40 a násl. vyhlášky Ministerstva dopravy ČR č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu. Podle této vyhlášky má však cestující v případě, že je přeprava provedena a z důvodů na straně dopravce dojde ke zpoždění spoje, který cestující použil pro přepravu, práva jen tehdy, když v důsledku takového zpoždění dojde ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření, že dopravce užívá k přepravě vozidlo s nevyhovujícím technickým stavem, je možné dát podnět celnímu úřadu, který v tomto směru vykonává dohled.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.