Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75110Opakovaně zima v nových soupravách Panter na trati Kolín - Havlíčkův Brod a zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 minuty 59 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2024, před 11 měsíci

Radka Horáčková

Znění stížnosti

Opakovaně zima v nových soupravách Panter na trati Kolín - Havlíčkův Brod - Žďár n. Sázavou a zpět
Jezdím pravidelně a není mi jasné, že někdy je vše v pořádku a topí se a jindy fouká vysloveně studený vzduch bez ohledu na venkovní teplotu.
Mám dojem, že jde o neschopnost personálu zajistit optimální teplotu. Není to jenom můj pocit, slyším nespokojenost i od ostatních.
Je to škoda, protože cestování novými vozy je jinak velmi pohodlné.


Požadované řešení

Prosím o vyškolení vlakového personálu jak regulovat teplotu. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2024 11:24, před 11 měsíci

Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.