Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#75117Nevrácení peněžních prostředků ze storna jízdenky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2024, před 10 měsíci

Iveta Bártová

Znění stížnosti

Nevrácení peněžních prostředků ze storna jízdenek. Z důvodu nevyužití leo kreditů žádám o navrácení platby za storna jízdenky na účet, ze kterého byly jízdenky zakoupeny. Jízdenky byly stornovány týden před odjezdem, storno jízdenek bylo obratem přiznáno. Děkuji


Požadované řešení

Vratka peněžních prostředků na účet zákazníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 14:34, před 10 měsíci

Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2024 19:16, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Bártová, je nám líto, avšak v případě nákupu jízdenek pod registrovaným emailovým účtem ve Smile Club věrnostním programu lze jízdenky stornovat pouze do leo kreditu, jak je uvedeno ve smluvních přepravních podmínkách i v podmínkách věrnostního programu. Náš věrnostní program je dobrovolný, nákup jízdenek není podmíněný registrací. S těmito podmínkami jste souhlasila dobrovolně před nákupem jízdenek a předpokládá se, že v takovém případě jste se s podmínkami i seznámila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 13:33, před 8 měsíci

Vzhledem k tomu, že společnost trvá na způsobu vrácení peněz skrze leo kredity, žádáme spotřebitelku o sdělení, zda využije možnost mimosoudního řešení sporů před ČOI, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 10:51, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost vzhledem k výše uvedenému uzavíráme bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.