Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#75119Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2024, před 11 měsíci

Ladislav Procházka

Znění stížnosti

Dne 26.10.23 jsem v AAA KOLÍN koupil Renault Mégane za 345.999 Kč s nájezdem 31220 km . Asi po týdnu se rozsvitila kontrolka motoru a klíči s upozorněním zkontrolujte emisní systém.
Dne 22.2.24 mi přišlo vyrozumění z autorizovaného servisu Renault že závada je :
DTC:042009 - porucha funkce katalyzátoru . Pravděpodobnou příčinou je vnitřní závada katalyzátoru , toto bude potvrzeno nebo vyloučeno po demontáži a kontrole součástí , dále že výměna katalyzátoru stojí 60.000 Kč .A ještě že tato závada se ale u tohoto automobilu vyskytuje již od května roku 2022 a už od 22923 km .
V AAA jsem tedy podal reklamaci na skrytou vadu a žádal opravu .
Dne 6.3.24 mi přišlo vyrozumění s tím že mi AAA nabízejí kompenzaci ve výši 5.000 Kč .


Produkt

Renault Mégane 2019 spz 2BH6459 vin VF1RFB00463183345 ,


Požadované řešení

Nejraději bych proplacení částky za opravu v autorizovaném servisu , nebo opravu a nakonec třeba i vracení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 12:38, před 10 měsíci

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2024 20:01, před 9 měsíci

Vážený pane Procházko,
mrzí mne, že jste nebyl spokojen. Po opětovném prověření záležitosti však společnost trvá na původní nabídce. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 13:36, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Vzhledem k tomu, že společnost označila své stanovisko za neměnné, žádáme spotřebitele o uvedení, zda se rozhodne využít možnosti mimosoudního řešení sporů při ČOI, případně jej žádáme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2024 08:47, před 7 měsíci


Ladislav Procházka

Dobrý den . Jsem nemile překvapen , ale se s chováním AAA auto dalo počítat . Za 1 nevím víc co by už měla být skrytá vada , když je to 100 % jisté a potvrzené . A za 2 do reklamačního protokolo bylo napsáno oprava u AAA . Tím že teda nabídli nějaké vyrovnání tak uznali vinu . Bohužel ta cena ani trochu neodpovídá ceně reálné . Připomíná mi to chování šmejdů .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 10:06, před 7 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za informaci.

Vzhledem k tomu, že naše služba funguje na dobrovolnosti stran a společnost označila své stanovisko za neměnné, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

V případě potřeby další právní konzultace se však spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.