Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
již několik let nevyužívám služby Vodafone Czech Republic a.s., přesto mi přišla upomínka za neuhrazené služby. Tuto upomínku jsem uhradil na pobočce Národní 28. Zaměstnankyně prodejny mi řekla, že pro jistotu mám uhradit paušál za další měsíc, že chvíli bude trvat než bude tarif skutečně zrušen. Ubezpečovala mě, že můžu mít jistotu, že číslo je zrušeno. Zhruba po měsíci mi přišla další upomínka za neuhrazené služby. Volal jsem na zákaznickou linku. Slečna na lince se omlouvala a tvrdila, že pohledávku ruší (přímo na místě v počítači) a že tedy již nemám nic hradit. (Na dotaz za co ty peníze chtěli - prý za obnovení služeb. Paní na pobočce se mě ptala, zda chci služby využívat - výslovně jsem jí řekl, že v žádném případě.) Operátorka mě 3x (!) ujistila, že je pohledávka zrušená a nemusím se ničeho obávat. 14. 8. mi přišla pohledávka od společnost LogiCall, že řeší pohledávku od společnost Vodafone ve výši 975, 24 Kč. Opět jsem volal na zákaznickou linku, kde mi oznámili, že věc již nemohou řešit, neboť pohledávku předali dál.
Žádám úhradu od společnosti Vodafone ve výši 975, 24 Kč. Dále okamžitý výmaz záznamy ze společnosti SOLUS a písemnou omluvu ze tento způsob vymáhání "výpalného", kdy pracovníci společnost Vodafone zákazníka několikrát ubezpečí, že nic nedluží a přesto si vymyslí nějakou absurditu, kterou předají vymahačské agentuře.
Žádám úhradu od společnosti Vodafone ve výši 975, 24 Kč. Dále okamžitý výmaz záznamy ze společnosti SOLUS a písemnou omluvu.
|
Tweet |
Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat podklady prokazující existenci pohledávky. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti. Zároveň, pokud Vám bude řečeno, že již nic nedlužíte, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti.
Je rovněž žádoucí společnosti doložit, že smluvní vztah byl řádně ukončen. Případně si tuto informaci doporučujeme u společnosti ověřit. Smluvní vztah zaniká nejčastěji výpovědí, případně dohodou. Pokud došlo k řádnému ukončení smluvního vztahu, společnost by neměla spotřebiteli zasílat vyúčtování za období, které následuje po ukončení smluvního vztahu. V krajním případě lze také situaci řešit podáním návrhu na zdržení se účtování služeb u Českého telekomunikačního úřadu. Spotřebitel by v řízení musel doložit dokumenty prokazující, že došlo k ukončení smluvního vztahu.
Co se týče zápisu spotřebitele v seznamu dlužníků společnosti SOLUS doporučujeme spotřebiteli odvolat svolení se zveřejněním osobních údajů vůči společnosti, která jej nechala do rejstříku dlužníků zapsat, a společnost SOLUS zažádat o výmaz z rejstříku. Pokud by společnost nechtěla spotřebiteli vyhovět, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy. Úřad může současně správci nebo zpracovateli těchto údajů vedle opatření k nápravě uložit i pokutu, a to až do výše pěti milionů korun. U soudu lze rovněž uplatnit nárok na ochranu osobnosti.
Hezký den, pane Heráku,
abychom mohli zjistit, co bylo příčinou toho, že stále evidujeme neuhrazené částky, napište nám prosím svou zprávu včetně kontaktních údajů a telefonního čísla, které jste u nás používal, a to na Reklamační oddělení.
Adresa je: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Nezapomeňte dopis podepsat, kolegové vše prověří a odpovědí Vám písemně nejpozději do 30 dní.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost uzavíráme.