Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#75141Nedoručení balíku *** z číny - ztarcení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

45 minut 20 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2024, před 11 měsíci

Pavel Kráčman

Znění stížnosti

text zaslaný ČP:

Dobrý den.
Zásilka nebyla doručena - v systému uvedeno že došlo k doručení 4.3.2024, což není pravda.
I přes celodenní přítomnost osoby na doručovací adrese, nedošlo k doručení zásilky a ani nebylo vhozeno upozornění o nedoručení zásilky do poštovní schránky.
Tento případ není bohužel ojedinělý.
Berte to prosím i jako stížnost na doručovatele z depa 73. Nikdy nedošlo k doručení balíku zaměstnaci z depa 73 na moji adresu.
Doručovatel se ani neobtěžuje vhodit do schránky upozornění o nezastižení adresáta(který je často doma).
Automaticky překlopí v systému na "Uložení zásilky na žádost adresáta", například doručováni zásilky *** dne 29.2.2024.
Velice mne mrzí, že doručování zásilek Českou poštou je více loterií, než spolehlivou službou.
Chtěl bych Vás touto cestou požádat o dohledání a doručení ztracené zásilky.
Zároveň bych Vás poprosil o radu, jak těmto situacím z pozice adresáta v budoucnu předcházet.
S poděkováním a pozdravem
Pavel Kráčman



jedna z reakcí od ČP:
Vážený zákazníku,
zasíláme Vám oznámení o výsledku reklamace č. *** poštovní zásilky s podacím číslem ***, podané dne 28.02.2024 u pošty 74200, Depo Mošnov 71, odesílatelem Aliexpress, určené adresátovi:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vaše reklamace byla zamítnuta, neboť nebylo prokázáno uzavření poštovní smlouvy - příloha reklamace neobsahuje scan podací stvrzenky nebo podací stvrzenku k reklamované zásilce. Pro opětovné zahájení reklamačního řízení je nezbytné, aby se odesílatel v době, kdy trvají práva z uzavřené poštovní smlouvy dostavil na kteroukoliv poštu a předložil podací stvrzenku nebo uzavření poštovní smlouvy prokázal jiným věrohodným způsobem.
Příjemný den
Vaše Česká pošta


Produkt

ČP z depa 73 mne i tel. kontaktovala s tvrzením, že balíček doručovatel umístil do schránky. Toto tvrzení nelze podložit, navíc štěrbina ve schránce je pouze na dopisy, prostor na vhození je pouze 1cm široký. Doručovatel který tvrdí že zásilku vhodil do schránky, pravděpodobně ani neví, jak ta schránka vypadá.


Požadované řešení

Dohledání ztraceného balíku ** nebo uhrazení nákladů za znovuobjednání stejného zboží dle aktuálních cen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 15:59, před 11 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.