Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#75142Nedodržení slevy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2024, před 10 měsíci

Stanislav Hejduček

Znění stížnosti

Dne 7.3. měl být na prodejně v Újezdě nad Lesy prodáván luční med v akci za 109.90 Kč.
V regálu se slevami však stál 149.90 Kč.
Od koupě jsem ustoupil


Požadované řešení

Teď už je asi pozdě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:03, před 10 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí v letáku a jinou v obchodě (či jinou účtuje), dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2024 07:32, před 10 měsíci

Dobrý den, pane Hejdučku, mrzí nás, pokud nebyla cena v pořádku. Situaci však nedokážeme posoudit, doporučujeme Vám se vždy obrátit přímo v prodejně na její personál. S pozdravem tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 13:34, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2024 13:54, před 9 měsíci


Stanislav Hejduček

Hodnocení:

Komentář: V zásadě se dá těžko něco na místě pořídit. Obsluhy v hale je pomálu a prodavačky u pokladen nemají čas, ani potřebné informace. Jednodušší je proto nákup oželet, i když s pocitem hořkosti.