Společnost


CO2 offset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75146Neoprávněně naúčtovaný poplatek + nejistota platnosti známky .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2024, před 11 měsíci

Milan Říha

Znění stížnosti

Objednal jsem si s předstihem roční dálniční známku. Komunikoval jsem z adresy czdalnice.cz. Objednávku jsem dokončil a zaplatil platební kartou. Obdržel jsem potvrzení o úhradě s autorizačním kódem a QR kódem. Při ověřování platnosti dálniční známky QR ani autorizační kód nefungoval.
Známka na edalnice není prodloužena. Komunikace na czdálnice.cz není možná.


Produkt

Elektronická dálniční známka


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz v plné hodnotě 1650 Kč na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 08:12, před 11 měsíci

Prodávající je povinen jednoznačně informovat spotřebitele o ceně elektronické dálniční známky, ceně, kterou si účtuje za poskytnutí služby a o celkové ceně. Dle obchodních podmínek společnosti CO2 offset s.r.o. je cena zahraniční známky stanovena přepočtem do Kč v souladu s platným interním devizovým kurzem odpovídající měny, přičemž cena elektronické dálniční známky zahrnuje i manipulační poplatek dodavatele.

Spotřebitel je tedy na skutečnost existence manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách. Při koupi dálniční známky by tato částka navíc měla být i zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování předtím, než se spotřebitel rozhodne známku zakoupit.

V obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že vady dodávky musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a v případě úplného uhrazení objednávky objednatelem. Reklamace se uplatňuje vždy písemně s doručením na emailovou adresu info@czdalnice.cz.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti CO2 offset s.r.o., Jičínská 226/17, 13000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Zároveň upozorňujeme spotřebitele, že Ministerstvo dopravy ČR na svých stránkách před těmito stránkami spotřebitele i varuje. Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2024 16:47, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 14:44, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.