Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Vietnamští obchodníci kupují zboží na akce po paletách i když jsou na omezené množství na osobu . Příklad teď energetický drink Crazy wolf už po několikáté nemám šanci si ho koupit ,protože tito lidé to berou po paletách jsou domluvení se skladníky a ty jim přivezou paletu kam si jen řeknou a vše to nahází do košíků a jedou pak se vrátí počkají skladník jim přiveze další paletu a zase ji celou vezmou jen oni . Že je nějaký omezený počet na osobu nikoho nezajímá a ještě zaměstnanci Kauflandu je v tom podporují . Konkrétně Kaufland Klatovy
Crazy wolf
Kontrolovat zakoupené množství . Domluvit skladníkům .
|
Tweet |
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Jestliže se nejednalo o zboží v akci, uplatní se pravidlo, že si spotřebitel kupuje zboží pro osobní potřebu. Společnost si zároveň může určit maximální množství zakoupených výrobků stejného druhu na osobu a den.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.