Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#75147Zboží jen pro některé . Dávání zboží jen vybraným jedincům na tajno .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2024, před 10 měsíci

Ondřej Veselý

Znění stížnosti

Vietnamští obchodníci kupují zboží na akce po paletách i když jsou na omezené množství na osobu . Příklad teď energetický drink Crazy wolf už po několikáté nemám šanci si ho koupit ,protože tito lidé to berou po paletách jsou domluvení se skladníky a ty jim přivezou paletu kam si jen řeknou a vše to nahází do košíků a jedou pak se vrátí počkají skladník jim přiveze další paletu a zase ji celou vezmou jen oni . Že je nějaký omezený počet na osobu nikoho nezajímá a ještě zaměstnanci Kauflandu je v tom podporují . Konkrétně Kaufland Klatovy


Produkt

Crazy wolf


Požadované řešení

Kontrolovat zakoupené množství . Domluvit skladníkům .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 08:26, před 10 měsíci

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Jestliže se nejednalo o zboží v akci, uplatní se pravidlo, že si spotřebitel kupuje zboží pro osobní potřebu. Společnost si zároveň může určit maximální množství zakoupených výrobků stejného druhu na osobu a den.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2024 16:50, před 10 měsíci

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 13:06, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 13:21, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.