Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#75155Klamavá nabídka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2024, před 10 měsíci

Jaroslav Tvrzský

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přišla E-mailem údajně neveřejná osobní nabídka s tzv. narozeninovými cenami. Pro porovnání jsem vybral motorovou pilu MTF CS 42 T : prodejní cena 7270 Kč, cena Měsíce věrnosti 4490Kč, narozeninová cena pro mne 3590Kč.
Zadaljsem uvedenou pilu do srovnávače na Heuréce a nejnižší cena k 24.2.2024 byla méně než 3000 Kč.
Ptám se :
_jedná se o klamavou reklamu?
_pokud ano, jaké mám možnosti přejít do pře s touto společností


Produkt

mohu vám zaslat tento nabídkový Email od společnosti Mountfield a scan z Heuréky o porovnání nejnižší ceny


Požadované řešení

nechci žádnou umluvu, protože je to již x tý případ zajímá mne, zda jsou vůbec nějaké možnosti soudní cesty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 13:55, před 10 měsíci

Jestliže byla spotřebiteli nabídnuta narozeninová sleva, ačkoliv jiné nabídky stejného produkty byly podstatně nižší, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku upravenou v zákoně o ochraně spotřebitele.

Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2024 17:21, před 10 měsíci

S ohledem na skutečnost, že se pan Tvrzský zároveň obrátil s dotazem i přímo na naši společnost, byla mu odeslána odpověď s vyčerpávajícím vysvětlením, která, jak věříme, rozptýlí jeho pochybnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2024 12:14, před 10 měsíci

Děkujeme společnosti za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2024 17:11, před 10 měsíci


Jaroslav Tvrzský

Dobrý den, ono záleží na úhlu pohledu. Odpověď společnosti z jejich pohledu je určitě vyčerpávající a v podstatě mohu být rád, že mají o mne takovou péči.
Z mého pohledu to byl opět jen souhrn toho, co bylo v nabídce, ale jak je vidno, zřejmě mne to neopravńuje k ničemu a tak už se tím nebudu dále zabývat, byť mé pochybnosti určitě nerozptýlili a naopak mne jen v mém názoru utvrdili. Přeji českým zákazníkům dychtícím po slevách mnoho štěstí.
Ještě chci jenom dodat, že jsem se na společnost Moutfield neobrátil s žádným dotazem, jak píší výše, ale napsal jsem dopis přímo vedoucímu prodejny v Mostě, který je pod nabídkou uveden a celé mé podání je určitě kritika jejich pro mne nepřijatelnému svevovému nátlaku !

Omlouvám se společnosti dTest za promarněný čas,který díky mě utratili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 15:49, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření. Vzhledem k výše uvedenému, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.