Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes mi přišla E-mailem údajně neveřejná osobní nabídka s tzv. narozeninovými cenami. Pro porovnání jsem vybral motorovou pilu MTF CS 42 T : prodejní cena 7270 Kč, cena Měsíce věrnosti 4490Kč, narozeninová cena pro mne 3590Kč.
Zadaljsem uvedenou pilu do srovnávače na Heuréce a nejnižší cena k 24.2.2024 byla méně než 3000 Kč.
Ptám se :
_jedná se o klamavou reklamu?
_pokud ano, jaké mám možnosti přejít do pře s touto společností
mohu vám zaslat tento nabídkový Email od společnosti Mountfield a scan z Heuréky o porovnání nejnižší ceny
nechci žádnou umluvu, protože je to již x tý případ zajímá mne, zda jsou vůbec nějaké možnosti soudní cesty.
|
Tweet |
Jestliže byla spotřebiteli nabídnuta narozeninová sleva, ačkoliv jiné nabídky stejného produkty byly podstatně nižší, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku upravenou v zákoně o ochraně spotřebitele.
Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
S ohledem na skutečnost, že se pan Tvrzský zároveň obrátil s dotazem i přímo na naši společnost, byla mu odeslána odpověď s vyčerpávajícím vysvětlením, která, jak věříme, rozptýlí jeho pochybnosti.
Děkujeme společnosti za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti, případně ji uzavřít.
Dobrý den, ono záleží na úhlu pohledu. Odpověď společnosti z jejich pohledu je určitě vyčerpávající a v podstatě mohu být rád, že mají o mne takovou péči.
Z mého pohledu to byl opět jen souhrn toho, co bylo v nabídce, ale jak je vidno, zřejmě mne to neopravńuje k ničemu a tak už se tím nebudu dále zabývat, byť mé pochybnosti určitě nerozptýlili a naopak mne jen v mém názoru utvrdili. Přeji českým zákazníkům dychtícím po slevách mnoho štěstí.
Ještě chci jenom dodat, že jsem se na společnost Moutfield neobrátil s žádným dotazem, jak píší výše, ale napsal jsem dopis přímo vedoucímu prodejny v Mostě, který je pod nabídkou uveden a celé mé podání je určitě kritika jejich pro mne nepřijatelnému svevovému nátlaku !
Omlouvám se společnosti dTest za promarněný čas,který díky mě utratili.
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření. Vzhledem k výše uvedenému, stížnost uzavíráme.