Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 14 ročnému synovi sa opäť predlzilo vyučovanie a nestihol si kúpiť lístok na nádraží.
Z Rican do Kolovrat, je to jedna stanica Je normálne, aby dieťaťu už 3 krát dal pruvodci prirážku 59 kc? To čo je za zlodejstvo???
Nestačilo mu predať lístok za normálnu cenu? To je 9 kc.
Dakujem za Vašu odpoved.
Požadujem vrátenie peňazí a viac ohľaduplnosti zo strany pruvodciiho.Pripadne mu zaplatiť kurz slušného správania.
|
Tweet |
Nákup jízdenky ve vlaku je možný bez přirážky, pokud spotřebitel jede ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 50 Kč.
Pokud se však spotřebitel domnívá, že je v právu, může ohledně vzniklé situace kontaktovat České dráhy, případně jim dát podnět pro zlepšení služeb.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.