Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75171Opakovaná prirážka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2024, před 10 měsíci

Andrea Usiakova

Znění stížnosti

Dobrý den, 14 ročnému synovi sa opäť predlzilo vyučovanie a nestihol si kúpiť lístok na nádraží.
Z Rican do Kolovrat, je to jedna stanica Je normálne, aby dieťaťu už 3 krát dal pruvodci prirážku 59 kc? To čo je za zlodejstvo???
Nestačilo mu predať lístok za normálnu cenu? To je 9 kc.
Dakujem za Vašu odpoved.


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí a viac ohľaduplnosti zo strany pruvodciiho.Pripadne mu zaplatiť kurz slušného správania.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2024 07:35, před 10 měsíci

Nákup jízdenky ve vlaku je možný bez přirážky, pokud spotřebitel jede ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 50 Kč.

Pokud se však spotřebitel domnívá, že je v právu, může ohledně vzniklé situace kontaktovat České dráhy, případně jim dát podnět pro zlepšení služeb.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.