Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem zákazníkem Canalplus služby od 2. ledna 2024 a mám
rocní predplatné na základe objednávky ***. Službu jsem si koupil
jako rocní predplatné na základe internetové reklamy, že budou vysílat
zápasy WTA urcitých kategorií. Domníval jsem se, že se jedná o
kompletní turnaje, tzn. všechny zápasy turnaje singl i double, tak jak je
napr. na jiných streamových službách. Zejména kvuli sledování WTA
jsem z poskytovaných služeb velmi zklamaný. Což jsem dal canalplus již
nekolikrát najevo a chtel jsem odstoupit z poskytnuté služby, vždy
neúspešne a to i do 14 dnu od zakoupení služby na internetu. Pozdeji
jsem požadoval durazne zrušení predplatného a vrácení alikvotní cástky
k datu zrušení služby. Napr. jsem navrhnul "žádám vás o potvrzení
zrušení predplatného od 31.3.2024 (89 dnu z 366) a odeslání penez
1430,-Kc (***) na muj bankovní úcet císlo
*** do 14 dnu od dorucení této reklamace."
Canalplus se tvárí, že poskytuje vše v porádku a neumožnuje ukoncit
objednávku. Jedná se o rocní predplatné a Canalplus chce nechat
dobehnout predplacenou službu až do konce predplaceného období.
Krome ergonomie aplikace, kde se jedná o usporádání, ovládání a
prehlednost aplikace a dohledatelnost vysílaného zápasu, mne nejvíce
vadí, že nejsou k dispozici všechny zápasy WTA avizovaných jejich
reklamou a možná ani ne všechny turnaje avizovaných kategorií.Jsem
velmi nespokojený s poskytováním jejich služby, protože se nevysílají
všechny zápasy avizovaných turnaju a to i vcetne ctyrher. Pri koupi
služby nebylo nikde uvedeno, že se budou vysílat pouze nekteré
zápasy. To považuji za klamavou reklamu a porušení smlouvy. Oni
odpovídají: "Dobrý den pane Kocicko, na základe chatové komunikace
ohledne informací k vysílaným zápasum WTA na programech Canal
+Sport 2 a Canal + Sport 3 Vám zasílám další overené informace.
Vysíláme všechny turnaje WTA 1000 a 500 a také všechny turnaje WTA
250 (krome 10 turnaju WTA 250, které vysílá spolecnost AMC na
programech Sport 1 a Sport2). Vysíláme všechny zápasy, na které
máme licencní práva – pro každý turnaj platí, že od ctvrtfinálových
zápasu až do finálových boju vysíláme všechny zápasy. Z predchozích
kol pak jen ty, na které máme práva na základe licence. Každopádne, pri
dodržení techto podmínek se samozrejme snažíme vysílat ty
nejatraktivnejší zápasy v cele s ceskými a slovenskými tenistkami."
Jak mám dál postupovat, aby bylo možné ukoncit rocní predplatné?
Dekuji
Milan Kocicka
https://www.canalplussport.cz/ https://play.canalplus.cz/
Zrušení predplatného a vrácení alikvotní částky k datu zrušení služby.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti představuje zakoupení předplatného smlouvu o dodání digitálního obsahu. V takovém případě podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku platí, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud plnění započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.
Digitální obsah je přitom dodán okamžikem uhrazení předplatného (dle VOP).
Na stránkách společnosti je však uvedeno, že předplatné může spotřebitel kdykoliv zrušit.
Podle bodu 6.2 obchodních podmínek společnosti platí, že uživatel je oprávněn smlouvu vypovědět buď kdykoliv v průběhu příslušného akčního období s účinností ke konci akčního období, nebo kdykoliv během trvání smlouvy, a to nejpozději dva dny před koncem fakturačního období, s účinností ke konci daného fakturačního období.
Výpověď může spotřebitel učinit elektronicky v rámci zákaznického účtu (zde: https://www.canalplus.cz/muj-ucet/) nebo písemně.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království (jde-li o společnost, která pohledávku postoupila). Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.