Společnost


VaVeDa s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#75175Nedodání zboží ani platby po uznané reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2024, před 10 měsíci

Bořivoj Petrů

Znění stížnosti

Dobrý den, po 10ti dnech od poslední reakce obchodu Vaveda s.r.o. po uznané reklamaci saunovacích kámen na stránce www.dum-zahrada24.cz

Jejich poslední email:

aktuálně máme dostupná saunová kamna 220V ve variantě 9kw s vnitřním ovládáním nebo 6kW s externím ovládáním.
Prosím tedy o informaci, jak si budete přát dále postupovat.

Má odpověď před 10ti dny:

Jak tedy prosím Vás saunová kamna 9kw 220V od Vás objednat a za kolik?
Pokud se na Vašich stránkách zobrazuje pouze tato nabídka? https://www.dum-zahrada24.cz/…-kW

a jedná se o objednávku po reklamovaném zboží viz. předešlá komunikace.

Jen prosím upozorním, že tento proces se táhne jako Vánoční dárek od 8.12.2023


Produkt

Saunová kamna 6 kW nerez 220V (Číslo objednávky: 161036880)


Požadované řešení

Brzké dodání saunových kámen, popř. vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2024 08:19, před 10 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

V rámci reklamace může spotřebitel žádat dodání nové věci bez vad či opravu věci. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo uznána), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2024 19:49, před 10 měsíci

Dobrý den,

reklamované zboží jsme na naše náklady nechali svézt k reklamaci, která byla vyhodnocena jako oprávněná s tím, že tento typ saunových kamen aktuálně není na dostupný. Zákazník tedy dnes odsouhlasil jiný typ saunových kamen, který mu bude v rámci 5 pracovních dní odeslán.

S pozdravem

tým dum-zahrada24.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 13:07, před 9 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Tímto žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.5.2024 09:51, před 8 měsíci


Bořivoj Petrů

Re: Vaše zásilka byla vyexpedována - Číslo objednávky: 161036880
Dobry den,

mrzi me to, ale budu muset pozadat o pomoc www.vasestiznosti.cz

Prosim o brzkou odpoved.
Petru

---------- Původní e-mail ----------
Od: BorivojPetru@seznam.cz
Komu: info@dum-zahrada24.cz
Datum: 3. 5. 2024 9:49:14
Předmět: Re: Vaše zásilka byla vyexpedována - Číslo objednávky: 161036880

Dobry den,

radeji se prosim Vas pripominam a prosim o info, jak postupovat?

Dekuji.
Petru

---------- Původní e-mail ----------
Od: BorivojPetru@seznam.cz
Komu: info@dum-zahrada24.cz
Datum: 27. 4. 2024 14:30:33
Předmět: Re: Vaše zásilka byla vyexpedována - Číslo objednávky: 161036880

Dobrý den,

omlouvám se za pozdní odpověď. Čekali jsme na elektrikáře, pro potvrzení kde děláme chybu.
V příloze zasílám foto balení, kde by měl být ten 3m kabel s nějakým čidlem pro sepnutí kamen.
Prosíme o termín vrácení zboží dopravci.

Děkujeme.
Petrů



---------- Původní e-mail ----------
Od: info@dum-zahrada24.cz
Komu: BorivojPetru@seznam.cz
Datum: 22. 3. 2024 8:46:08
Předmět: Re: Vaše zásilka byla vyexpedována - Číslo objednávky: 161036880

Dobrý den, pane Petrů,

prosím o fotografii kompletního obsahu zásilky.

Děkuji.

S pozdravem

Ing. Vendula Dudzik Hrubá



21. březen 2024 14:35, BorivojPetru@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
v balení chybí prosím Vás opět
Délka kabelu externího ovladače: 3m
viz.: Technická specifikace na Vašich stránkách.
Nikde nebylo napsáno, že ke zprovoznění si nějaký kabel musim dokoupit, tak jak je to u Vás napsáno se saunovými kameny.
Děkuji za odpověď, jak opět dále postupovat.
Mgr. Bořivoj Petrů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2024 10:46, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za informaci o vývoji stížnosti.

S ohledem na výše uvedené stížnost přeřazujeme na společnost, kterou tímto žádáme o informování spotřebitele o další možnosti postupu.

V případě, že by spotřebitel již neměl zájem o dohodu, může se obrátit na Českou obchodní inspekci a její mimosoudní řešení sporů (viz původní vyjádření). Spotřebitel se může obrátit také na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 14:16, před 6 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě s ohledem na to, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:25, před 5 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.