Společnost


VETAMIX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75190Složení salámu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2024, před 10 měsíci

josef mordačík

Znění stížnosti

v Penny jsem zakoupil salám s hovězím,pro psy. Složení udávají 95% masa,5% masového vývaru,samozřejmě nesmysl,ale na to jsem se díval až doma,když to zvířata ignorovala. Konzistence je děsná,nehledě,že to nejí pes,ani kočka a že opravdu nejsou zvyklý na extra stravu. Připadá mi,že už si k zákazníkům výrobci dovolí všechno


Požadované řešení

jestli by bylo možné to složení výrobku prověřit ,za mne je to klamání spotřebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2024 10:34, před 10 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. výpisem z účtu).

Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský (ÚKZÚZ) je kompetentním orgánem pro dozor nad správným označováním, kvalitou a složením krmiv. Veterinární dozor (Státní veterinární správa) je pak zaměřen na vhodnost použitých surovin živočišného původu a zdravotní nezávadnost výsledných krmiv. Formulář pro podání podnětu ÚKZÚZ může spotřebitel nalézt zde: https://eagri.cz/public/portal/ukzuz/pripravky-na-or/formulare-ke-stazeni/mensinova-pouziti/formular-pro-podani-podnetu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 12:00, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 15:44, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.