Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v Penny jsem zakoupil salám s hovězím,pro psy. Složení udávají 95% masa,5% masového vývaru,samozřejmě nesmysl,ale na to jsem se díval až doma,když to zvířata ignorovala. Konzistence je děsná,nehledě,že to nejí pes,ani kočka a že opravdu nejsou zvyklý na extra stravu. Připadá mi,že už si k zákazníkům výrobci dovolí všechno
jestli by bylo možné to složení výrobku prověřit ,za mne je to klamání spotřebitele
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. výpisem z účtu).
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský (ÚKZÚZ) je kompetentním orgánem pro dozor nad správným označováním, kvalitou a složením krmiv. Veterinární dozor (Státní veterinární správa) je pak zaměřen na vhodnost použitých surovin živočišného původu a zdravotní nezávadnost výsledných krmiv. Formulář pro podání podnětu ÚKZÚZ může spotřebitel nalézt zde: https://eagri.cz/public/portal/ukzuz/pripravky-na-or/formulare-ke-stazeni/mensinova-pouziti/formular-pro-podani-podnetu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.