Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vsadil jsem u společnosti Tipsport finále atletiky duel A. Hobbs vs Dosso...A Hobbs se nakonec finále neucastnila a v oficiálních vysledkach má u sebe zkratku DNS (did not start) což značí vždy vadu...nelze obcházet oficiální výsledky...pokud by měla DNF (did not finish) je to pak vyhodnocený správně, znamenalo by to účast v běhu a nedokončení závodu, to ovšem nemá...
Tipsport mi dal asi tři vyjádření když zkoušel reagovat (mám to v mailech) že nejdřív běžela a skončila 6. pak jen stroze že se to zamítá a je to vyhodnoceno správně aby nakonec přišli s tím že moje sázka se týkala i semifinále v němž běžela...
Když jsem reagoval že to je nesmysl už nepsali...
Oni vypsali nejdřív nabídku před semifinále, tu pak stáhli a následně před finále vypsali nabídku znovu, logicky na finálový běh...a já vsazel až těsně před finále takže jasně jen na finálový běh...obchází pravidla a nerespektují oficiální výsledky!!!
Dále mám nerovné podmínky při sázení, limity, nemožnost stejných výher oproti ostatním sazejicim kdy se tohle evidentně zákon zakazuje...
Zde přikládám tiket...
Rád bych nápravu problému, usly zisk a všechny problémy s tím spojené, je to nedovolené obohacení které mě poškodilo....
58148,- plus nemožnost dal sázet, ušlý další zisk
|
Tweet |
Pokud spotřebitelovi vznikl nárok na výplatu výhry, je společnost povinna svému závazku dostát.
Sázející mohou podávat stížnosti či reklamace Tipsportu. Tipsport je prošetří a nejpozději do 30 pracovních dnů od jejich podání oznámí stěžovateli výsledek. Reklamace výher se uplatňuje odesláním kopie reklamovaného výpisu sázky spolu se zdůvodněním prostřednictvím internetové aplikace nebo formou zaslání emailu s popisem zjištěného nedostatku na elektronickou adresu: reklamace@tipsport.cz.
Reklamace výher a tedy i obratů z herního účtu a zůstatků v nich uvedených musí být podány do 30 dnů po vyhodnocení sázek v internetové aplikaci a po té, co je sázejícímu předmětný zůstatek na herním účtu zpřístupněn v internetové aplikaci.
Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k porušení pravidel či zákona, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.