Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
V prosinci tohoto roku jsem si brala na splátky dvě zařízení , s tím že obě zařízení měli být za korunu , po té mi šel balík poštou s dobírkou 3002kč
Psala jsem na Vodafone obratem sem měla tel. Hovor s tím že mě pan na telefonu ubezpečil o tom že je to vratná jistina a pánové na technickém to zapomněli zanést do systému a že to udělá on , nyní když jsem žádala o vrácení jistini jsem zjistila že to byla údajně první splátka před splátkovým kalendářem a bohužel prý mám smůlu . Ani nahráváný hovor prý už nedohledaji .
PlayStation 5 a Samsung Galaxy S23
Chtěla bych dohledat komunikaci a dokázat že jsem byla milně informována o službě (jistině) kvůli které jsem si nechala změnit tarify na dražší . Aby jsem měla zařízení za korunu . A poté jsem složila údajnou jistinu 3000kč která mi měla být vrácena , takže nejlepší řešení pro mě bude snížit vyúčtování o jistinu .
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že se jedná o jistinu, která bude následně vrácena zpět, mělo se tak také stát.
Mimo to by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Janouchová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.