Společnost


CO2 offset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75210Nefunkční dálniční známka 2024 - nefunkční správa známky - žádosti o vrácení peněz zamítnuta!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2024, před 10 měsíci

Antonín Pasch

Znění stížnosti

Dálniční známka 2024 zakoupená dne 21.2.2024 sice už zřejmě byla aktivována, ale ještě dodnes je autorizační kód zaslaný s potvrzením o platbě nefunkční, takže správa známky na web Dalnice.cz nefunguje dosud.
Žádost o vrácení částky 1.500,-Kč z důvodu překrytí se známkou dřívější byla ze strany SFDI zamítnuta. Údajně může být vrácena jen tomu, kdo poplatek vyřizoval a na jeho účet.
Spol. CO2 offset je k přímému vyřízení nedostupná a já jsem se tak podvodně ocitl v bludném kruhu.
Státnímu fondu dopravní infrastruktury je známo předmětné podvádění a nevadí mu ani identické okopírování jejich web stránek atd.

Děkuji předem za pochopení a případnou pomoc s řešením či alespoň radu.
A. Pasch


Produkt

Dálniční poplatek 2024


Požadované řešení

Vrácení dálničního poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2024 12:54, před 10 měsíci

Nedodání:
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.

Nefunkční správa dálniční známky:
Pokud spotřebiteli nefunguje správa dálniční známky, přesto že by fungovat měla, jedná se o vadné plnění, které může spotřebitel reklamovat.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že vady dodávky musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a v případě úplného uhrazení objednávky objednatelem. Reklamace se uplatňuje vždy písemně s doručením na emailovou adresu info@czdalnice.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 12:16, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:05, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.