Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 12.3.2024 jsem byla podat reklamaci na neoprávněné naúčtování zboží, předložila jsem účtenku a požadovala vysvětlení. Zjistila jsem, že zboží je jinak na účtence pojmenováno než které jsem zakoupila a sušenky ve slevě mi byly zaúčtované za normální cenu. Nechápu jak se mohlo stát, že mi pokladní namarkovala pistácie, které jsem vůbec nekupovala a kupovala jsem mandle. To co jsem zažila bych nepřála nikomu. Prodavačka mně odpálkovala se slovy to není Vaše účtenka a paní vedoucí již tady není, takže máte smůlu. Podotýkám, že jsem přinesla i nakoupené zboží. To že jsem chtěla, ať mi to někdo vysvětlí mi bylo sděleno, že to není moje účtenka a platba proběhla kartou. Samozřejmě to byla moje karta a účtenka seděla s moji kartou, s kterou jsem platila nákup. Ostatní zboží, které je na účtence bylo v pořádku.
Nákup proběhl v Bille v obchodním domě v Havířově.
BP CRIPS BUTTER 59,90kc - po slevě 49,90 a Mandle natural clever XXL - po slevě 79,90
Chci vysvětlení proč na účtence mám místo mandle XXL- jiný druh zboží BP PISTACHIO BALLS cena 99,90kč. A proč mi nebyla odečtena sleva, která v té době na prodejně byla u zboží. Mám i vyfocené cedulky těchto slev. Nechápu proč tedy tyto slevy jsou, když u pokladny Vám markují za zboží plnou cenu. Žádám o prošetření mé reklamace a zároveň o vrácení slevy za zboží, které jsem zde zakoupila.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den poslala jsem Vám 25.3.24 e-mail o celkovém průběhu, ukončení a kladné vyřízení mé reklamace. A zároveň poděkování celému Vašemu týmu.
S pozdravem Svrčinová
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.