Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#75222Neobdržel jsem vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2024, před 10 měsíci

Marek Bartošek

Znění stížnosti

Neobdržel jsem objednané vstupenky a ze stránky viagogo objednávka zmizela. A měl to být dárek. Objednal jsem vstupenky čekal jsem cca 2 a půl měsíce než mi vstupenky přijdou ale nepřišly a dne 12. Března 2024 jsem se kouknul na stránky viagogo a objednávka prostě zmizela a nemůžu jí najít. Požadují nějaké normální řešení jinak to budu řešit přes advokáta. Děkuji za pochopení a předem děkuji za odpověď. S pozdravem Marek Bartošek.


Produkt

Nemám email od objednávky ale jediné co mám je potvrzení o platbě.


Požadované řešení

Požadují nějaké normální řešení jinak to budu řešit přes advokáta. Děkuji za pochopení a předem děkuji za odpověď. S pozdravem Marek Bartošek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2024 08:02, před 10 měsíci

Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, či jinak vadné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a vstupenky reklamoval.

Dle § 2913 občanského zákoníku mimo jiné platí, že: "poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit." Této povinnosti se může společnost viagogo zprostit, pokud jí ve splnění povinnosti ze smlouvy zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na její vůli.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uvedeno telefonní číslo +420 228 883 086,
- e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com,
- přes zákaznický účet na stránkách společnosti.

Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu na stránkách www.viagogo.com, www.viagogo.be, www.viagogo.es nebo www.viagogo.fr uzavírá smlouvu se společností viagogo Entertainment Inc., která sídlí v USA. Jestliže spotřebitel prodává či kupuje vstupenky na jiné doméně či v aplikaci viagogo uzavírá smlouvu se společností viagogo AG.

Dle obchodních podmínek společnosti viagogo AG (https://www.viagogo.com/cz/Help/Buyer/11) je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku či v USA), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Pro Švýcarsko (viagogo AG):
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Pro USA (viagogo Entertainment Inc.):
Dozorovým orgánem je v tomto případě Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 13:40, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 18:59, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.