Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7523Nedodání malého a velkého TP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2015, před 9 lety

Martina Miltáková

Znění stížnosti

CCa před měsícem jsem zakoupila VW Touran na pobočce Praha (1SX1188). Do dnešního dne jej pořád nemám, pojišťovna mi chce vypovědět pojistku z důvodu nedodání TP.
Paní z oddělení AAA se sice snažila to vyřešit ale nejdříve výmluvy typu že je to na dopravním inspektorátu, pak že je špatná plná moc, pak je majitel původní v zahraničí, pak že původní majitel nebere telefon. Osobně nevěřím ani jedné z této verzí.
Hlavně, že na pobočce v Praze se mi paní dušovala jak budu mít vše do 5dnů ve schránce, příště neslibovat nesplnitelné!!!

Auto pojedu vrátit, není již možné déle čekat. Příště by to chtělo mít doklady v pořádku když prodáváte nějaké auto.

S autem jsem spokojená ale déle již čekat nebudu.

Miltáková


Produkt

1SX1188


Požadované řešení

vrátit peníze nebo urgentně dodat TP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 16:48, před 9 lety

Nesplnění povinnosti autobazaru provést přehlášení vozidla v evidenci motorových vozidel je možné se domáhat, avšak není možné z tohoto důvodu vozidlo vrátit. K tomu, aby autobazar mohl provést přeregistraci vozidla, musí mít výslovné zplnomocnění jak prodávajícího, tak kupujícího. Od 1.1.2015 se odhlášení a přihlášení vozidla provádí v jediném řízení. Není proto možné provádět přehlášení vozidla bez vědomí kupujícího. To znamená, že spotřebitel musel při podpisu smlouvy nejen souhlasit s tím, že za něj autobazar přeregistraci vozidla provede, ale musela být z jeho strany k tomuto účelu vystavena též plná moc. Jestliže si strany takový postup při koupi vozidla smluvně ujednaly, nelze mluvit o vadném plnění z důvodu pozdějšího dodání dokladů.

§ 8 odst. 2 zákona č. 56/2001, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, stanoví 10 ti denní lhůtu pro podání žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla příslušnému úřadu. Tuto žádost je možné vyřídit na počkání, v komplikovanějších případech platí obecná 30 ti denní lhůta pro vydání správního rozhodnutí.

Jestliže se společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti vznikla.

Jednou ze zásad soukromého práva je závaznost daného slibu. Jestliže společnost přislíbila plnit v příslušném čase, ocitá se jeho marným uplynutím v prodlení. Pokud prodlévající strana nesplní svou smluvní povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky, může tato strana od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2015 15:50, před 9 lety

Vážená paní Miltáková,
po všech těch peripetiích, které probíhaly, zbývá jen dodat, že se omlouváme za všechny způsobené těžkosti. Po dnešní domluvě s kolegyní budou doklady zítra zaslány. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 09:36, před 9 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2015 13:55, před 9 lety


Martina Miltáková

Dobrý den,

autobazar dodal Duplikát kterým byl kompenzován dodatečnou slevu z ceny automobilu. S pozdravem, Miltáková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2015 09:50, před 9 lety

Dobrý den,
vše je tedy uzavřeno ke spokojenosti zákaznice. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 12:53, před 9 lety

Spotřebitelka má nyní možnost přidat své hodnocení případu. Pokud tak v přiměřené době neučiní, stížnost uzavřeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 12:43, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.