Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Partner si objednával společenský oblek z e-shopu, který má sklad v zahraničí. Tamní přepravní společností je DHL. V ČR balík převzala Česká Pošta. Při sledování čísla zásilky online bylo napsáno “adresát nezastižen”, přitom nikdo z ČP nezvonil ani jiným způsobem nedal vědět dopředu jako to dělají při doručování jiné společnosti. Jelikož partner pracuje 12-hodinové směny, nemá se kdy na poštu dostat a balík akutně potřeboval vyzvednout, aby mohl oblek využít na plánovanou a neodkladnou událost. Jakožto přítelkyně jsem jela balík na poštu vyzvednout, kde jsem se setkala s nevydáním. Jak je možné, že mi zásilku nechtěli vydat, když balík NENÍ veden jako “balík do vlastních rukou”? Nepomohl ani videohovor s přítelem či jeho občanka a ještě mi zaměstnanci pošty vytkli, PROČ si objednává balík, když ví, že nebude doma. Po tomto arogantním chování zaměstnanců jsem musela pobočku opustit.
Ráda bych, aby mi bylo vysvětleno, proč Česká Pošta nevydává balíky, které nejsou určeny do vlastních rukou, třetím osobám. Nikde na jejich stránkách nejsou psány dané aspekty převzetí těchto druhů balíků. Také žádám vysvětlení, proč zásilky DHL přebírá zrovna ČP. A v neposlední řadě bych chtěla zabránit těmto problémům i v budoucnu tím, že ČP by měla ukončit spolupráci se zahraničními dopravci.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.