Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Zdravím Vás. Dnes jsem zažil strašnou zkušenost. Měl jsem platnou jízdenku( 80kč,180 min., 8 tarifních pásem) zakoupenou v buse 332. Kde jsem nastoupil v 10:33 a pak jel směr Budějovická. Pak jsem pokračoval dál směr nádraží Veleslavín a pak ve 12:45 do Zastávky Buštěhrad u kapličky. Ale co se nestalo na Veleslavíně mne řidič ukrajinské národnosti vyhazoval vulgárně z autobusu,že mi jízdenka neplatí a je jen pro Prahu. A tak se ptám,kdo proškoluje tyto řidiče a jak?? Tohle mi nepřijde úplně normální, vlastně až za hranou zákona.!! Dnes je 13.3. a linka 300 jela z nádraží Veleslavín ve 12:45. Děkuji předem za jakékoliv potrestání řidiče. Jde mi hlavně o to aby toto nezažívali další lidé. S pozdravem Buch Tomáš
Pořádné proškolení řidičů!!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.