Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.11.2023 jsem přes internet podepsala s PPAS tři smlouvy.Bylo mi prislíbeno, že vzheden k výpovědním lhůtám dojde ke změné k 1.3.2024.A nemám je sama vypovídat.Jaké bylo moje překvapení, když k tomuto datu byly převedeny pouze dvě z nich a můj dotaz byl zahrán do autu s tím, že přece ta třetí - pro nás nejdůležitější plynová- bude od května! Takže já mám platit půl roku drahý tarif kvůli jejich zanedbání?! Nebo mi nabídnete lepši řešení?
Predem děkuji za vstřícnost
Mgr.Radana Fornadlová
Odběrné místo ***
Náprava škody
|
Tweet |
Jestliže bylo zaměstnancem společnosti přislíbeno, že ke změně dojde k datu 1. 3. 2024, mělo tak být učiněno. Dle § 166 občanského zákoníku totiž jednání zaměstnance společnosti zavazuje společnost Pražská plynárenská, a.s.
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, doporučujeme mu uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].
V rámci vyřízení reklamace se musí dodavatel zabývat spotřebitelem namítanými skutečnostmi a spolehlivě nároky spotřebitele vyvrátit.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: Pražská plynárenská, a.s., Národní 37/38, 110 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.