Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75243Chyba systému, ignorování smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2024, před 10 měsíci

Radana Fornadlová

Znění stížnosti

Dne 16.11.2023 jsem přes internet podepsala s PPAS tři smlouvy.Bylo mi prislíbeno, že vzheden k výpovědním lhůtám dojde ke změné k 1.3.2024.A nemám je sama vypovídat.Jaké bylo moje překvapení, když k tomuto datu byly převedeny pouze dvě z nich a můj dotaz byl zahrán do autu s tím, že přece ta třetí - pro nás nejdůležitější plynová- bude od května! Takže já mám platit půl roku drahý tarif kvůli jejich zanedbání?! Nebo mi nabídnete lepši řešení?

Predem děkuji za vstřícnost
Mgr.Radana Fornadlová


Produkt

Odběrné místo ***


Požadované řešení

Náprava škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 11:32, před 10 měsíci

Jestliže bylo zaměstnancem společnosti přislíbeno, že ke změně dojde k datu 1. 3. 2024, mělo tak být učiněno. Dle § 166 občanského zákoníku totiž jednání zaměstnance společnosti zavazuje společnost Pražská plynárenská, a.s.

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, doporučujeme mu uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].

V rámci vyřízení reklamace se musí dodavatel zabývat spotřebitelem namítanými skutečnostmi a spolehlivě nároky spotřebitele vyvrátit.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: Pražská plynárenská, a.s., Národní 37/38, 110 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:53, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 16:20, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.