Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Tímto podávám STÍŽNOST z důvodu podvodného jednání a neuznání reklamace, kterou jsem řešil emailovou komunikací se společností CO2 offset s.r.o. ( czdálnice.cz ). Dne 15. 1. 2024 jsem si zakoupil roční dálniční poplatek ( známku ) s platností od 14. 10. 2024, který mi potvrdili 15.1. 2024 dokladem s uvedeným začátkem platnosti " ELEKTRONICKÁ DÁLNIČNÍ ZNÁMKA ". Dne 28.2. 2024 mi tato společnost zaslala nový doklad s uvedeným začátkem platnosti " ELEKTRONICKÁ DÁLNIČNÍ ZNÁMKA " od 25.3. 2024, kde bez mého souhlasu mi tento začátek platnosti svévolně upravili s podstatně dřívějším datumem začátku platnosti. Reklamoval jsem emailem u této společnosti tuto skutečnost hned 28.2. 2024, s požadavkem na vrácení peněz tj. 1650 Kč., z již uvedených důvodů, kde mi tuto reklamaci zamítli, z důvodu zaslání údajného emeilu dne 20. 2. 2024 s informací o změně počátku platnosti. Sdělil jsem této společnosti, že žádný email mi od nich nebyl doručen ani do emailových zpráv doručených, hromadných a ani spamu. Nechtěli mi tuto reklamaci uznat a vrátit mi peníze. Vzhledem k tomu, že mám předchozí " ELEKTRONICKOU DÁLNIČNÍ ZNÁMKU " platnou do 13. 10. 2024, tak mám dálniční poplatek zaplacený v období od 25.3. 2024 do 13.10. 2024 dvakrát. Tuto skutečnost jsem této společnosti 28 .2. 2024 též sdělil s tím, že kdybych od nich email s upozorněním změny počátku platnosti obdržel, okamžitě bych reagoval z důvodu prolínání ELEKTRONICKÝCH DÁLNIČNÍCH ZNÁMEK a tudíž zaplacení poplatku v období od 25. 3. 2024 do 13. 10. 2024 dvakrát. Dal jsem této společnosti týdenní lhůtu na vrácení poplatku na můj b. účet, který jsem uvedl. Vše zůstalo bez odpovědi a poplatek mi nebyl vrácen. Veškeré doklady včetně emailové komunikace mohu doložit ( zaslat ) S pozdravem Jaroslav Houška
ELEKTRONICKÁ DÁLNIČNÍ ZNÁMKA
Vrácení poplatku za ELEKTRONICKOU DÁLNIČNÍ ZNÁMKU, případně vrátit peníze poměrnou částí, kde se ELEKRONICKÉ DÁLNÍČNÍ ZNÁMKY prolínají a to za období od 25. 3. 2024 do 13. 10. 2024, v tomto období je zaplacený poplatek dvakrát
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zadal údaje správně, ale byla mu dodána dálniční známka vadná či neplatná (v tomto případě s jiným začátkem platnosti), doporučujeme spotřebiteli u prodávajícího dálniční známku reklamovat, jak již dle popisu spotřebitel učinil.
Společnost by bez souhlasu spotřebitele neměla svévolně měnit platnost dálniční známky. V takovém případě by se totiž mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy ze strany společnosti, na základě kterého by spotřebitel dle našeho názoru mohl od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitel nás informoval, že mu společnost po zaslání předžalobní výzvy vrátila částku v plné výši. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.