Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vážení,
odeslala jsem zboží, ale po cca 10 dnech se mi vrátilo jiné zboží a když jsem reklamovala a napsala, že se zásilka vrátila, ale bylo v ní jiné zboží, Vinted napsal, že se jednalo o stejné zboží, které obdržel kupující a proto mu platbu vrátili.
Takže jsem bez svého zboží a bez peněz, které mi náleží.
Odeslala jsem značkové boty Nike Air Max 720 GS, měla jsem obdržet 700,- Kč. Zboží jsem zabalila, odnesla na pobočku zásilkovny, ale za pár dní mi přišla zásilka zpět, byl jiný obal a hlavně jiné zboží.
Samozřejmě žádám vyplacení finanční částky 700,- Kč za kterou jsem zboží prodávala. Zboží zpět nechci, protože nevím co se s ním po celou dobu provádělo.
|
Tweet |
V případě, že předmět neodpovídá popisu je možné se s prodávajícím domluvit na řešení, popř. i využít vrácení zásilky tzv. po vlastní ose. Více informací k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/469.
Jestliže došlo k vrácení peněžních prostředků na účet kupující, ale kupující prodávající zásilku nevrátila (popř. vrátila zboží jiné), mohlo by se jednat i o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku.
V tomto případě je vhodné o dané situaci (tj. vrácení jiného zboží kupujícím) informovat i společnost Vinted s.r.o. Společnost je možné kontaktovat například skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1 nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Spotřebitelům doporučujeme si zabalování zásilek i jejich rozbalování vždy zdokumentovat, aby se tak vyhnuli případným potížím.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.