Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75271Sny byl napaden řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2024, před 10 měsíci

Theodor Vysušil

Znění stížnosti

Dobrý den,

14. 3. 2024 byl napaden v autobusu můj syn. Jednalo se o autobus 389 (109389 1051) v 6:50 ze zastávky Navigátorů. Řidič nejdříve nechtěl syna pustit. Syn se nakonec do autobusu dostal a stoupl si na místo vyhrazené pro kočárky a větší zavazadla. Řidič se následně šel k synovi a napadl ho. Chytl ho za oblečení a mlátil s ním o autobus.

Co se stalo je jen pokračování arogantního chování řidiče. První problém vznikl, když jel syn jiný den se stejným řidičem z Nádraží Veleslavín. Před zastávkou Navigátorů zmáčkl tlačítko, aby mu řidič na zastávce na znamení zastavil. Jenže řidič nezastavil. Syn šel k řidiči reklamovat, že mu nezastavil. Řidič byl na syna hrubý a syn se také oprávněně ohradil. Musel absolvovat cestu až do Slaného a pak jiným autobusem zpět do Prahy. Též mu řidič vyhorožoval, že ho zbije až vystoupí.


Produkt

fyzické napadení řidičem - 389 (109389 1051) v 6:50 ze zastávky Navigátorů


Požadované řešení

Jméno a kontakt na řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2024 12:38, před 10 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Jestliže došlo k napadení cestujícího řidičem, je možné se obrátit i na Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 14:05, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:15, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.