Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zpět
Dnes 16:37
***
Komu:
Re: PPL –
Stížnost na řidiče PPL ze dne 14.3.24
Č.zásilky ***
***, psč 51784
Dobrý den,
dnes mi měl být doručen balík. Do 16 h nedorazil, žádný telefonát nebyl.
Balík mi nebyl předán osobně na č.p.115 , nýbrž na č.p.116, které je vzdáleno přes půl vesnice. Balíků prý bylo více a nebyly osobně předány ani majiteli domu 116., pravděpodobně k telefonickému kontaktu majitele došlo, ale balíky ležely před hlavními dveřmi domu. Dozvěděla jsem se, že se to stalo již více lidem z vesnice. Já jsem se samozřejmě rozzlobila, proto jsem se rozhodla vám napsat.
Žadám nápravu,aby se toto již nikdy neopakovalo.
S pozdravem Yveta Petříková
***
Ketomix balík 7 kg
Domluva řidiči
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.