Společnost


coverpd.shop; coldkl.shop; omeetpr.lol; jmeasurepr.lol

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75303Nedodržení smlouvy o zboží, nedodání objednané položky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2024, před 10 měsíci

Ivo Peter

Znění stížnosti

Nedodržení smlouvy o zboží, nedodání objednané položky..... Sluchátka Marshall Major IV v dané ceně 1600Kč. Místo toho dodána lampa na nehty v hodnotě cca 200Kč, kterou jsem neobědnal. Žádám vrácení peněz na účet z něhož jsem platil. Jedná se o objednávku...... Objednací číslo:*** z netu nabídka sluchátek na Facebooku, posléze změněno v zásilce na *** u DEPT CZ-A. Žádal jsem o poslání vratky na tu lampu na nehty, ale nic nebylo posláno! Děkuji za vyřízení, s pozdravem Ivo Peter

P.S.: Snažil jsem se kontaktovat firmu několikrát přes udávaný e-mail, ale nejdříve nebyl vůbec dostupný a když zpráva asi dorazila ( chyběla zpětná vazba o nedoručení ), tak nebyla akceptována. Podal jsem stížnost i na mojí bance s tím, že by mohli dohledat data adresy a účtu, ale údajně jim chyběly další důležité údaje, které ale nejsou bohužel v mé moci zjistit. I proto se obracím na Vás zda můžete pomoci.

Děkuji velice


Produkt

Sluchátka Marshall Major IV v dané ceně 1600Kč. Jedná se o sluchátka bezdrátová Bluetooth s možností připojení na kabel. Jsou na dobíjecí akumulátor s velmi dobrou výdrží a vynikajícím zvukem.

DEPT CZ-A
Bohužel jsem nedohledal a jejich stránky neinteraktují a nereagují na žádný podnět kromě níže uvedených adres.
Jediný kontakt, který navazoval na jakousi interakci je tato adresa : jmeasurepr.lol :, kde mohu dohledat data o mé objednávce, ale to je všechno, neboť se dál nelze dostat a situaci řešit!!!
Jediný kontakt, který navazoval na jakousi interakci je tento e-mail: service@buuwb.com
Nedohledal jsem, DEPT CZ-A je zřejmě jakýmsi prostředníkem.......až dodnes jsem se snažil situaci řešit e-maily přímo na service@buuwb.com, kde byl mail dlouho nedostupný a když byl dostupný, nepřišla žádná odpověď!!! Tak nyní využívám, jako poslední možnost stížnost u Vás. Ani Banka mi nepomohla se získáním financí zpět!!! Děkuji Vám


Požadované řešení

Požaduji za nedodání zboží vrácení peněz v hodnotě 1600Kč. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 10:55, před 10 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud již lhůta pro odstoupení od smlouvy uplynula, je možné zboží reklamovat. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky neobsahují úplné obchodní podmínky a neznáme tím pádem provozovatele, tak nevíme, komu by spotřebitel měl odstoupení od smlouvy, či reklamaci adresovat. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V tomto případě si nejsme jisti, kde podnikatel sídlí, pravděpodobně však půjde o USA. V takovém případě nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 13:46, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.