Společnost


Aktiv Communication s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75307Složitý systém

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2024, před 10 měsíci

Milan Stejskal

Znění stížnosti

Mám prosím problém se stránkou Key4you. Chtěl jsem si objednat členství na PS4, ale díky jejich systému složitému a blbému, jsem přišel o 1800Kč a nelíbí se mi to jako. Není s nimi řeč a ve finále za to mohu já, že díky těm jejím kodům a složitému systému jsem to prý nepochopil a chyba je na mé straně. Já vím, když někdo ukradne věc za méně než pět tisíc, nedopouští se trestného činu, ale i tak mě to pěkně štve. Strávil jsem nad tím blbým systémem dva dny a ve finále nemám předplatné a ani peníze. Tak bych byl rád kdyby mi někdo prosím pomohl, jsem zoufalí z toho jako. Chápu že tady máte stovky stížností, snad se dostane i na mě. S touhle stránkou-společností jsem skončil. Děkuji moc, hezký den, přeji. Stejskal.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo aktivní členství. Chci jen spravedlnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 12:30, před 10 měsíci

V tomto případě záleží, co si spotřebitel objednal (resp. za co zaplatil), a jestli byla daná služba (příp. zboží) poskytnuta.

Pokud platba neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud však služba (příp. zboží) byla poskytnuta, platí následující:
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. V § 1837 OZ jsou uvedeny výjimky, při jejichž naplnění spotřebitel nemá zákonné právo od smlouvy odstoupit a požadovat tak vrácení finančních prostředků.

Pokud by tedy byla některá z výjimek naplněna, není společnost povinna odstoupení od smlouvy uznat, mohla by tak však učinit z dobré vůle.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby neuzavírali smlouvy ve spěchu a před uzavřením smlouvy si překontrolovali zboží v košíku včetně ceny a své údaje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:13, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:40, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.