Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75308Doručení Z-Box

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2024, před 10 měsíci

Eva Hrádková

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na vás s prosbou. Již po několikáté se mi stalo, že mě kontaktovala paní ze Zásilkovny, že mi doručí balíček na adresu. Jelikož jdeo nebyla doma, poprosila jsem, zda by bylo možné dát zásilku do Z-Boxu. Paní odpověděla, že to neumí a může ji dát pouze do obchodu, který je vzdálen cca 1km. Z-box mám hned naproti domu (***), ***. Zajímá mě, jestli zásilky nedoručené na adresu nemohou čekat v Z-Boxu, nebo je opravdu problém neznalost paní doručovatelky. Děkuji a přeji hezký den. Hrádková


Požadované řešení

Proškolení personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 12:37, před 10 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že v případě doručování zásilky na konkrétní adresu příjemce je Zásilkovna oprávněna při nezastižení příjemce nebo osoby zplnomocněné příjemcem k vyzvednutí zásilky, zanechat zásilku na místě centrálního přijmu (recepci či podatelně), pokud jím budova na adrese místa doručení disponuje. Zásilkovna je dále oprávněna při nezastižení příjemce na konkrétní adrese ponechat zásilku k vyzvednutí na výdejním místě, které se Zásilkovně jeví jako nejbližší výdejní místo k původní adrese doručení nebo v nejbližším Z-BOXu.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 16:27, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Hrádková, v současné době skutečně není možné zásilku tímto způsobem přesměrovat do Z-BOXu, pokud vás kurýr nezastihne na adrese, může zásilku uložit pouze do kamenného výdejního místa. Nejedná se tedy o neznalost ze strany kurýrky. Pokud je pro vás pohodlnější vyzvednout zásilku v Z-BOXu, který máte hned po ruce, doporučujeme tento způsob přepravy zvolit již během objednávky. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:20, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 13:37, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.