Společnost


Hana Bergmanová

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7531Nevrácené peníze za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2015, před 9 lety

Alena Hudová

Znění stížnosti

1.7.2015 jsem si na internetovém obchodě www.granulator.cz (který již mimochodem není k dispozici, ale provozovala jej stejná majitelka jako obchod all4dogz.cz)objednala kroucené buvolí tyčinky pro psy. Bohužel na obrázku byly vyobrazeny jiné než byly zaslány, a proto jsem tuto originální zásilku celou poslala zpět s tím, že
mi budou vráceny peníze. Balíček jsem odeslala 10.7.2015 a podle informace na poště byl doručen 13.7.2015. Bobužel do dnešního dne (18.8.2015) mi peníze na účet poslány nebyly a paní majitelka nekomunikuje. Jedná se sice "jen" o 300,- Kč, ale pro někoho jsou to také peníze.


Produkt

Kroucená buvolí tyčinka pro psy 1 kus 12 cm (TKBT)


Požadované řešení

Vyřízení reklamace a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2015 16:44, před 9 lety

Občanský zákoník v § 1829 přiznává spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží, pokud se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem (např. koupě na e-shopu) nebo mimo obchodní prostory (např. podomní prodej).

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Doklady prokazující odstoupení je vhodné uschovat pro potřeby pozdějšího dokazování.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala jej k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 10:31, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.