Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#75311Dělání mrtvého brouka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2024, před 10 měsíci

Vojtěch Kostka

Znění stížnosti

Zdravím,

úžasná Alza možná nebude tak úžasná.
1.3. jsem předal k řešení poměrně zajímavý problém ohledně třetinky. Ač podmínky splňuji, a třetinku jsem ještě v lednu využil, najednou tomu tak nejde.
Alze jsem poskytl přes kontaktní formulář zběžný náhled na problém a posléze, po odpovědi Alzy o pár dní později, jsem dodal bližší informace.
Nutno říci, že od té doby se nic neděje. Doba vyřešení problému, jakým se Alza holedbá, jsou zpravidla DVA dny. Patnáct dní čekám na vyřešení a i když problém je možná vpravdě triviální, i na chat se se mnou odmítají bavit. Požádal jsem o kontakt na IT oddělení, respektive na vedení IT, abych problém dořešil napřímo. Prý jiný kontakt, než na zákaznickou linku, neexistuje.
Takže výsledek je následující - zákaznická linka zpracovala požadavek a hodila ho na IT. Když urguji, informace nikdo nemá a kontakt na IT oddělení není, a k dalšímu řešení je možné zkontaktovat pouze zákaznické oddělení, kde informace nemají.
Je to naprostý blbákov a žádám, aby mi Vaším prostřednictvím dala Alza nějaké stanovisko/vyřešila problém/spravila mi krevní tlak, protože toto je na mé nervy už příliš.


Produkt

Alza Třetinka


Požadované řešení

Stanovisko Alzy, ideálně vedení IT oddělení nebo oddělení péče o zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 12:48, před 10 měsíci

Pokud spotřebitel splňuje veškeré podmínky pro využití služby Třetinka, měla by mu být služba také poskytnuta.

V podmínkách služby je uvedeno, že aby bylo možné tuto službu využít, musí kupující:
- mít platnou, pravdivou a úplnou registraci u Alzy po dobu nejméně 3 měsíců,
- mít alespoň dvě uzavřené kupní smlouvy s Alzou za posledních 12 měsíců předcházejících využití služby a tato smlouva nesmí být ze strany kupujícího předčasně ukončena,
- mít obrat nakoupeného zboží u Alzy alespoň ve výši 5.000,- Kč za posledních 12 měsíců předcházejících využití služby,
- nebo být platícím členem programu Alza Premium po dobu delší 30 dní (nevztahuje se na členy v tzv. Trial/zkušebním období)
- prokázat, že je schopen za produkt řádně a včas uhradit kupní cenu v plné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla sdělit důvod, pro který byla spotřebiteli tato služba odepřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2024 13:58, před 10 měsíci

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že situace s opravou trvá delší dobu než jsme předpokládali.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla jakékoliv objednávky nebo Váš e-mail?
Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2024 13:58, před 10 měsíci

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že situace s opravou trvá delší dobu než jsme předpokládali.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla jakékoliv objednávky nebo Váš e-mail?
Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2024 15:04, před 10 měsíci


Vojtěch Kostka

Můj e-mail je ***, který mám taktéž jako registrační i využívaný při každé objednávce.
Referenční údaj nemám, neboť jsem celou věc začal řešit přes nahlášení problému na Vašich stránkách.
Díky.

Vojtěch Kostka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2024 08:37, před 10 měsíci

Dobrý den,

děkuji za upřesnění. Eviduji, že v této souvislosti jsme Vás za Oddělení Péče o zákazníky již kontaktovali s informací, že celou situaci aktivně řeší naše IT oddělení. Bohužel je u produktu nebo Vaší registrace přímo chyba, která nákup znemožňuje a proto pracujeme na její opravě.

Ráda bych Vás ujistila. že jsem na Vás nezapomněli a neděláme mrtvého brouka, nýbrž děláme maximum pro to, abyste mohl v nejbližší době opět nadále pohodlně nakupovat. Prosím Vás proto znovu o strpení.

Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2024 15:32, před 10 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. E-mail spotřebitele byl přesunut do referenčních údajů.

S ohledem na výše uvedený příslib nápravy stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl po přiměřené době informovat o vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2024 19:56, před 10 měsíci


Vojtěch Kostka

Rád bych upozornil, že za dalších pět dní od reakce Alzy a od 9 dní od mé zatím neproběhlo opět NIC.
Žádná snaha, žádná iniciativa, žádný mail. Od uvedení mého problému uběhlo 26 dní, problém považuji za velmi triviální a Alza se absolutně nemá k tomu, aby jej vyřešila.
Doopravdy e-shop roku.

Vojtěch Kostka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2024 19:59, před 10 měsíci

Dobrý den,

jak bylo již několikrát opakovaně uvedeno, opravu problému aktivně řeší IT oddělení. Jakmile bude vše opraveno, budeme zákazníka neprodleně informovat.

Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 13:03, před 10 měsíci

Děkujeme stranám za reakce.

Vzhledem k tomu, že službu "Třetinka" poskytuje společnost Alza.cz a.s. dobrovolně, není tedy obecně povinna spotřebiteli umožnit nákup zboží na třetinku a jeho doplacení v následujících měsících. Zároveň lhůta k vyřízení problému spotřebitele není nikde stanovena.

Stížnost s ohledem na výše uvedené uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.