Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Roky jsem byla spokojená, jednou se mi podařila nějaká komplikace (nevzpomenu si konkrétně co). Podpora byla tehdy úplně v pořádku, vše jsme vyřešili. Nyní mi Slevomat odeslal upozornění, že jsem využila voucher a ať jej hodnotím. Určitě jsem voucher NEVYUŽILA ani nikdo z mé rodiny a známých. Podpora plná arogantů, kteří vinu házeli na mě a v překladu si mám nakašlat. Žádné řešení, žádná pomoc, žádný návrh či třeba jen pár kreditů navíc abych sklapla pusu. Nic. Co když se situace stane někomu dalšímu? Zákazník zaplatí za zboží, které si sám nekoupil? Kdo tedy shrábne jeho peníze? Naštěstí mi byl znemožněn nákup zboží za pár korun, což mě nezruinuje, ale visí mi tam ještě jeden voucher za nemalé peníze!!
Voucher na trdelník od Trdlo kafe
Zpřístupnit kód, abych nákup od Trdlo kafe uskutečnila já, ne portál Slevomat. Tyhle vouchery kupuji roky a vždy jsem byla se Slevomatem spokojená, vše probíhalo bez problému až nyní jsem tvrdě narazila.
|
Tweet |
Pokud společnost tvrdí, že spotřebitelka voucher využila, měla by tuto skutečnost také prokázat.
V případě, že voucher nebyl spotřebitelkou uplatněn a je stále platný, domníváme se, že by společnost měla spotřebitelce poskytnout nový kód voucheru, aby mohla řádně využít služby, za které si zaplatila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že jí byl společností po kontrole přístupů voucher obnoven, neboť byl účet spotřebitelky nejspíše napaden.
Spotřebitelka nás na základě výše uvedeného požádala o uzavření stížnosti a poděkovala společnosti za sympatický přístup.