Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#75322Zamítnutá reklamace telefonu S23 Ultra - poškrábaný displej z VNITŘNÍ strany

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2024, před 10 měsíci

Zdeněk Rolínek

Znění stížnosti

Zařízení bylo zakoupeno ve značkové prodejně Samsung.

Převzali jsme telefon S23 Ultra po MĚSÍCI ze servisu a jedinou věcí, která byla udělána, byla aktualizace SW.

Vadou je škrábanec POD displejem. A znovu upozorňuji POD displejem - ne jak je to napsáno v protokolu od Samsungu, cituji: "Škrábanec na displeji - nejedná se o vadu zařízení ale o používání". I technici (2) na místě v servise, a to jak při příjmu tak při předání, potvrdil, že tam je a že nejsem blázen, což si evidentně společnost Samsung ale myslí, když byl telefon vrácen s tímto stanoviskem.

Celá věc se tak cca 2 měsíce řeší s VOC a to závěrem řeklo že za stanoviskem stojí a že si za to můžeme sami - Vada používání.
Na otázku, jak jsme si tedy mohli škrábanec, který je POD displejem způsobit dostáváme jen generickou odpověď ve stylu "naše stanovisko je finální a neměnné, nemáme Vám co více říci".


Produkt

Samsung Galaxy S23 Ultra 8GB/256GB


Požadované řešení

Výměna kus za kus nebo sleva z kupní ceny zařízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 09:03, před 10 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2024 15:20, před 10 měsíci

Dobrý deň, aktuálne v tomto prípade evidujeme riešenie s kontrolným oddelením spoločnosti - VOC (voice of costumer), od ktorého už zákazník obdržal vyjadrenie. V tomto prípade bol preverený postup autorizovaného servisného strediska, kde nebolo zistené žiadne pochybenie. S pozdravom Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. The Park - V Parku 2323/14 148 00 Praha 4 - Czech Republic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 13:29, před 10 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Protože společnost uvádí, že nebylo shledáno pochybení autorizovaného servisního střediska a i nadále stojí za svým stanoviskem (tj. zamítnutí reklamace), přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl uvést, zda využije alternativního řešení (např. ČOI, soudní znalec). V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 09:59, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2024 12:58, před 9 měsíci


Zdeněk Rolínek

Hodnocení: