Společnost


Quality search services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75325Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2024, před 10 měsíci

Petra Smetanová

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý týden jsem obdržela od shora uvedené společnosti e-mail spolu s upomínkou na zaplacení faktury na částku 9.900,-Kč za službu - Poskytnutí dvou (2) tipů na letenky, 9990 Kč 0% 9900 Kč 0 Kč 9900 Kč
po dobu 30 (třiceti) dnů. K uzavření smlouvy - objednávce mělo dojít zaškrtnutím políčka “Souhlasím s podmínkami a s objednávkou zavazující k platbě na platformě META (Facebook nebo Instagram) pod stránkou “Létej levně” ze dne 7.12.2023.
Dále zde společnost u výzvy - upomínky k platbě z minulého týdne uvádí, že objednávku není možné stornovat či zrušit.
Když jsem společnost upozornil mailem, že tuto smlouvu vidím poprvé, a proto nesouhlasím s úhradou faktury, odepsali mi, že mohla skončit ve Spamu.
Tento jsem překontrolovala zpětně až do jimi uvedeného data a zjistila jsem, že mi od nich žádná smlouva ani potvrzení objednávky nepřišly.
Společnost mě o uzavření smlouvy ani o nějaké objednávce služby neinformovala, neuvedla cenu, záměrně mě uvedla v omyl. Jsem si jistá, že se jedná o podvodné jednání.
Vůbec si nejsem vědoma, že bych si tímto způsobem takto placenou službu objednávala a s platbou nesouhlasím.
Chtěla bych Vás požádat o radu jak dál postupovat.
Děkuji Petra Smetanová


Požadované řešení

Odmítám platbu 9.900,- Kč a požaduji zrušení celé objednávky, která dle mého názoru nemůže být v této podobě platná, jelikož si vůbec nejsem vědoma, že bych si nějakou takto placenou službu na sociálních sítích objednala!
Zároveň požaduji zrušení souhlasu s užíváním osobních údajů, případně jakýchkoli dalších smluv nebo objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 09:16, před 10 měsíci

Smluvní podmínky společnosti se nám nepodařilo dohledat.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka (popř. vůbec nevznikl), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud došlo k registraci platí, že než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je většinou jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost uzavřené smlouvy.

Závazek doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli (navíc i) vypovědět, a to i v případě, kdy si spotřebitel není jistý, zda závazek vznikl. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem.

Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Quality search services s.r.o., Kaprova 42/14, 110 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Spotřebitel může také společně s výpovědí požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:35, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:46, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.