Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dneska jako skoro každý den má tramvaj c.2 3-4 minuty zpoždění. Má přijíždět do Modřic 15:34 a navazovat na spoj 512. Kvůli zpoždění ale autobus ujede. Přitom když jsem se ptal řidičů autobusů,tak nemají problém třeba minutu počkat. Je by to nezdrželo. Jen by jim to musel někdo nahlásit z tramvaje. Proč má tramvaj, která jede po kolejích pravidelně zpoždění? Je ve městě nějaké omezení? A po trase do Modřic jsou koleje v nějakém špatném stavu, že každý jede tak pomalu?
Mám zaplacenou predplatnou roční jízdenku a služby DPMB bych si představoval mnohem lépe.
Díky za nápravu
S pozdravem
Krmela
Tramvaj c.2
Včasné hlášení řidičům autobusů
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.