Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75338Zpoždění tramvají

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2024, před 10 měsíci

Ondřej Krmela

Znění stížnosti

Dobrý den, dneska jako skoro každý den má tramvaj c.2 3-4 minuty zpoždění. Má přijíždět do Modřic 15:34 a navazovat na spoj 512. Kvůli zpoždění ale autobus ujede. Přitom když jsem se ptal řidičů autobusů,tak nemají problém třeba minutu počkat. Je by to nezdrželo. Jen by jim to musel někdo nahlásit z tramvaje. Proč má tramvaj, která jede po kolejích pravidelně zpoždění? Je ve městě nějaké omezení? A po trase do Modřic jsou koleje v nějakém špatném stavu, že každý jede tak pomalu?
Mám zaplacenou predplatnou roční jízdenku a služby DPMB bych si představoval mnohem lépe.
Díky za nápravu
S pozdravem
Krmela


Produkt

Tramvaj c.2


Požadované řešení

Včasné hlášení řidičům autobusů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 09:41, před 10 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:37, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.