Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#75340Okrádání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2024, před 10 měsíci

Karel Havlík

Znění stížnosti

Tábor.
13.3.Tchibo zrnková káva naúčtováno 629 místo 299Kč. Po reklamaci peníze vráceny. 11 kupónů nepřiděleno.
18.3. Tchibo zrnková káva naúčtováno 629 místo 299. Místo 11 kupónu jsme po velmi nepříjemné jednání dostali hotovost 11Kč.
Na informacích nám dali jasně najevo, že obtěžujeme.
V regálů za 5dní ubylo hodně balení kávy a postup obchodu pokládáme za cílené okrádání zákazníka. Přeci bylo za 5dní možné zjevná nápravu..


Požadované řešení

Někoho zavřít, odhadujeme ,že obchod si přišel min na 10000Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 09:02, před 10 měsíci

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (i v letáku), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.