Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75341Neuznane zruseni objednavky Botem, neuznana reklamace objednavky se 43minutovym zpozdenim.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2024, před 10 měsíci

Natálie Steklová

Znění stížnosti

Dobry den,
14.3. Jsem si objednala jidlo z Petistovka-Giallarossa, bohuzel se po zaplaceni ukazal cas doruceni 50minut, coz bylo mnohem delsi, nez avizované. V 19.22 jsem objednavku zrusila. Bylo mi Botem potvrzeno zruseni. Po chvili pri objednavani jineho jidla jsem napsala na podporu pro ujisteni, ze posilaji penize zpet. Bylo mi odpovezeno, ze ano, pak ze to nejde, ze Bot je vadny, ze mi to zruseni nepotvrdil, ze objednavka se dela a neda se zrusit po prijeti restauraci, pak me operatori ruzne odignorovavali/y. Objednavka nicmene nabirala jeste vetsi zpozdeni. Byla prijata 19.23. “Dorazila” zhruba ve 20.48. Ja sem mezitim oznámila, ze uz je vazne pozde, ze ji nemohu prijmout.
Dcera sla uz spat.
Kuryr asi nedostal zpravu a presto volal, odmitla sem.
Tasku pry i s uctenkou nechal pred domem na ulici. U zvonku s mym jmenem.
Ale protoze sem odmitla prijmout objednavku, prestoze mi operátor uznal zpozdeni 43 minut,
nelze pry vratit penize.
Cele se mi to jevi velmi neprofesionalni a chci samozrejme vratit penize. Na ucet.
Vse mam dolozitelne screenshoty.
Steklová


Požadované řešení

Vrácení kompletní platby na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 09:20, před 10 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti (dostupných zde: https://bolt.eu/cs-cz/legal/tnc-clients/?category=delivery) platí, že "čas doručení nebo jiný časový odhad, o kterém rozvozový partner nebo společnost Bolt klienta informuje prostřednictvím platformy Bolt Food, je vždy pouhým odhadem. Neexistuje žádná záruka, že zboží bude v odhadovaném čase doručeno. Na dobu doručení objednávky mohou mít vliv různé faktory, jako jsou dopravní zácpy, frekventovanost ulic a povětrnostní podmínky."

Dále je zde uvedeno, že "klient může objednávku zrušit, pokud je tato možnost k dispozici na platformě Bolt Food, a to za podmínek stanovených na platformě Bolt Food. Dále může objednávku zrušit společnost Bolt, partner či rozvozový partner.

Společnost Bolt může zrušit objednávku jménem rozvozového partnera a vyúčtovat klientovi plnou cenu objednávky v těchto případech:
- klient není na místě doručení do 5 minut od příjezdu rozvozového partnera;
- telefonní číslo uvedené klientem se nepodaří rozvozovému partnerovi zkontaktovat do 5 minut od jeho příjezdu na místo doručení; nebo
- klient a rozvozový partner se nedohodnou na novém místě doručení."

Jestliže spotřebitel zrušil objednávku ihned po zjištění, že čas doručení bude mnohem delší než avizovaný, má dle našeho názoru nárok na vrácení celé finanční částky.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít ke znehodnocení jídla.

Pokud by společnost nevrátila spotřebiteli finanční prostředky, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:48, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:46, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.