Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#75369Nedoručená zásilka / problém s dopravcem WeDo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2024, před 10 měsíci

Milan Melich

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.3.2024 jsem objednal u společnosti Mall.cz mini troubu Guzanty, číslo objednávky *** s doručením přes dopravce WeDo. Bohužel, jsem byl nucen nakonec zásilku odmítnout, protože dopravce ji nebyl schopný dva dny po sobě doručit na mou adresu.
Včera ráno (18.3.2024) mi nejdříve přišla od dopravce SMS informující o doručení zásilky mezi 10:00 až 20:00. Před 12:00 mi volal kurýr, že mi zásilku do půl hodiny přiveze. Bohužel, jsem neměl možnost jí přezvít. Byl jsem v práci a doma bych byl až v 16:00, moje žena byla ten den doma pouze do 16:00.
Dnes (19.3.2024) mi ráno volal znovu kurýr od dopravce, že zásilku přiveze až kolem 13:00. Nastala stejná situace jako den před tím. Navíc jsem byl řidičem informován, že WeDo po 16:00 hod. zásilky nedoručuje, protože není sezóna. Volal jsem tedy dopravci na zákaznickou linku a snažil se situaci zde vyřešit, ale návrhy na odvoz zásilky do mého zaměstnání (mám ho 1,5 hodiny MHD od domova), zanechání zásilky na dvoře za plotem, počkat si ještě týden, až budu mít ranní směnu (a to není jistota, že by dopravce přijel, než odejdu do práce) a následně na osobní vyzvednutí v depu dopravce v Uhříněvsi (nemám automobil a taxi platit nebudu) jsem musel odmítnout a považuji zásilku za nedoručitelnou díky liknavosti Vašeho dopravce, který nepravdivě informuje zákazníky o možnostech doručení (nepravdivě uvedené rozmezí doručování).
Pokud si něco objednám na doručení na svou adresu, očekávám, že mi zásilka bude doručena a ne že si pro ní musím k dopravci sám dojet. Kde to jsme?


Produkt

doprava zboží na adresu


Požadované řešení

Najít si jiného dopravce, hlavně spolehlivějšího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 07:29, před 10 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na stránkách společnosti mall.cz je ve způsobech doručení uvedeno, že spotřebitel si může za příplatek také určit den a čas, ve který mu bude zásilka doručena. Pokud tedy spotřebitel ví, že že většinu dne nebude možné zásilku přebrat a zároveň nechce zásilku přebírat jinde (např. ve výdejním místě či v boxu), je vhodné zvolit tuto službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2024 07:50, před 10 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že došlo k nedorozumění ohledně doručení zásilky. Zásilku evidujeme jako nedoručenou z důvodu odmítnutí doručení zákazníkem. V případě, že není v objednávce zvoleno časové okno a zákazník není přítomen na doručovací adrese v avizovaný čas, dopravce zásilku zanechá na Depu k vyzvednutí, případně je možné se domluvit na náhradním termínu doručení. Pokud se ani podruhé nepodaří zásilku doručit je vrácena zpět odesílateli. Pokud máte zboží zájem, prosím Vás o vytvoření nové objednávky se zvolením doručovací adresy, kde jste přítomen. Doručovací adresa může být i do zaměstnání. Zásilka z Vaší objednávky je již vrácena zpět na sklad odesílateli. Objednávka není uhrazena. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2024 15:03, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2024 15:21, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.