Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75371Zpoždení linky 343

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2024, před 10 měsíci

Attilio Škvor

Znění stížnosti

Linka 343
Z Praha Klánovice-Sever
směr
Jirny, Nové Jirny, Hájovna (Nehvizdy, Škola)

Opakované bezdůvodné zpoždění na odjezdu ze zstávky (Konečné) P. Klánovice-Sever.

Arriva se nikdy neměla k vyjádření a řidiči furt vyjíždí o 2-5 minut později, i když stojí na parkovišti.

Chtělo by to pokutu pro Arrivu a potrestání/proškolení řidičů.


Produkt

Linka 343 směr Jirny, Nové Jirny, Hájovna (Nehvizdy, Škola)


Požadované řešení

Chtělo by to pokutu pro Arrivu a potrestání/proškolení řidičů, popřípadě vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 11:19, před 10 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:52, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2024 21:39, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.