Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Linka 343
Z Praha Klánovice-Sever
směr
Jirny, Nové Jirny, Hájovna (Nehvizdy, Škola)
Opakované bezdůvodné zpoždění na odjezdu ze zstávky (Konečné) P. Klánovice-Sever.
Arriva se nikdy neměla k vyjádření a řidiči furt vyjíždí o 2-5 minut později, i když stojí na parkovišti.
Chtělo by to pokutu pro Arrivu a potrestání/proškolení řidičů.
Linka 343 směr Jirny, Nové Jirny, Hájovna (Nehvizdy, Škola)
Chtělo by to pokutu pro Arrivu a potrestání/proškolení řidičů, popřípadě vysvětlení.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.