Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7538Přecenování zboží na druhý den hodinu před zavírací dobou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2015, před 9 lety

Milan Hradil

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes(jako už mnohokrát) v Třinci Tesco Expres na ulici Dukelské 1017 jsem byl hodinu před zavírací dobou nakupovat.Personál tohoto obchodu už měl předělané veškeré ceny na zboží v akci pro následující dny.Po překontrolování účtenky jsem si nechal zavolat vedoucí tohoto obchodu.Její vysvětlení mě šokovalo.Údajně jsou nuceni toto dělat,jelikož by tam museli zůstávat po zavírací době a nikdo by jim to nezaplatil.Tesco údajně přesčasy neplatí.Jak k tomu přijdeme my zákazníci?Můžete mi prosím odpovědět zda to,co jsem Vám tady popsal je v pořádku a pokud není,jak to budete řešit?Děkuji za odpověd.
S pozdravem H


Produkt

Nápoje,jogurty,másla apod.


Požadované řešení

Podle mě bude ideální řešení předělávat ceny po zavírací době a zaplatit tento přesčas zaměstnancům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2015 08:53, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, u které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Kontrolou a dodržováním povinností plynoucích z pracovněprávních předpisů včetně předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci je pověřen Státní úřad inspekce práce a jeho oblastní inspektoráty. V odůvodněných případech mohou orgány inspekce práce ukládat pokuty za spáchání přestupku nebo správního deliktu. Stěžovatel může podat podnět k provedení kontroly a na základě takového podnětu je pak u zaměstnavatele provedena kontrola příslušným oblastním inspektorátem práce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 15:08, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.