Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,dnes(jako už mnohokrát) v Třinci Tesco Expres na ulici Dukelské 1017 jsem byl hodinu před zavírací dobou nakupovat.Personál tohoto obchodu už měl předělané veškeré ceny na zboží v akci pro následující dny.Po překontrolování účtenky jsem si nechal zavolat vedoucí tohoto obchodu.Její vysvětlení mě šokovalo.Údajně jsou nuceni toto dělat,jelikož by tam museli zůstávat po zavírací době a nikdo by jim to nezaplatil.Tesco údajně přesčasy neplatí.Jak k tomu přijdeme my zákazníci?Můžete mi prosím odpovědět zda to,co jsem Vám tady popsal je v pořádku a pokud není,jak to budete řešit?Děkuji za odpověd.
S pozdravem H
Nápoje,jogurty,másla apod.
Podle mě bude ideální řešení předělávat ceny po zavírací době a zaplatit tento přesčas zaměstnancům.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, u které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Kontrolou a dodržováním povinností plynoucích z pracovněprávních předpisů včetně předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci je pověřen Státní úřad inspekce práce a jeho oblastní inspektoráty. V odůvodněných případech mohou orgány inspekce práce ukládat pokuty za spáchání přestupku nebo správního deliktu. Stěžovatel může podat podnět k provedení kontroly a na základě takového podnětu je pak u zaměstnavatele provedena kontrola příslušným oblastním inspektorátem práce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.