Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží dne 27.7., uhradila objednávku ve výši 635,25 převodem hned další den. č.objednávky 137548.
Na svých stránkách deklarují, že odesílají zboží obratem po úhradě. Na stránkách jsem i řádně registrována, po svém přihlášení vidím i fakturu za zboží. Bohužel ani po výzvách, že jsem zboží uhradila a stále nemám ani informací o úhradě, expedici atd..naprosto nulová odezva. Telefon neberou, na emaily nereagují..prostě nic....naprosté ticho..
Jako řešení požaduji vrátit celou částku. Zboží již od nich nechci, nemám jistotu, že s takovým přístupem nebude třeba prošlé nebo těsně po expiraci nebo, že dorazí úplné..
Denní a noční krém 40+ + Výživné a regenerační těl 155021 1 110.95 CZK 21% 134,25 CZK 134,25 CZK Luxusní krém pro obnovení hustoty pleti 101190 1 67.56 CZK 21% 81,75 CZK 81,75 CZK Matující BB krém 8v1 - světlá pleť 103503 1 86.16 CZK 21% 104,25 CZK 104,25 CZK SOS proti hlubokým vráskám 102885 1 129.55 CZK 21% 156,75 CZK 156,75 CZK Aktivátor růstu řas 3v1 170501 1 73.76 CZK 21% 89,25 CZK 89,25 CZK Poštovné a balné - GEIS GEIS 1 57,02 CZK 21% 69,00 CZK 69,00 CZK
Jako řešení požaduji vrátit celou částku. Zboží již od nich nechci, nemám jistotu, že s takovým přístupem nebude třeba prošlé nebo těsně po expiraci nebo, že dorazí úplné..
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitelka kupní cenu ve výši 635,25 Kč již uhradila, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.
V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má tedy kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
Odstoupení od smlouvy je jednostranné právní jednání, které nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat prodejci písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou, na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku na internetových stránkách Ministerstva spravedlnosti. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci odstoupení od smlouvy účinné.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy může spotřebitel využít vzor, který je dostupný v níže uvedeném odkazu.
/www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva
Dle nám dostupných informací již bylo na společnost podáno několik trestních oznámení. Spotřebitelka se může přidat k podaným trestním oznámením. Tato skutečnost pomůže Policii při šetření skutečností, zda byly naplněny znaky trestného činu podvodu (podmínkou je způsobená škoda ve výši alespoň 5000 Kč, která se u vícero poškozených sčítá). V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci. Je tedy vhodné informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.
Na majetek společnosti byla dle zápisu z 29. června 2015 v obchodním rejstříku uvalena exekuce.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni, aby mohla vložit svůj komentář.
Jelikož spotřebitelka nevyužila možnosti přidat k případu svůj komentář, stížnost uzavíráme.