Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75397Pochybné jednaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2024, před 10 měsíci

Anetta Nowak

Znění stížnosti

Cca před rokem a něco jsem si ve společnosti twisto vytvořila dluh který byl následně předán společnosti Redogan, po telefonické domluvě jsem řádně splacela každý měsíc dohodnutou částku, vždy mi chodila sms o přijetí i upomínka o úhradě, ovšem v prosinci 2023 při poslední platbě žádná sms ani e-mail ani o potvrzení ani o upomínce k další úhradě, když jsem do společnosti volala tvrdila že tam u nich nic nemám a že je zřejmě vše v pořadku, ale teď o par měsíců pozdeji mě kontaktovala společnost eos ksi o vyšší dluhu cca 6428 Kč, i přes to že tuto část jsem tuto čas u společnosti uhradila


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení jak je možné že mi nebyla zaslána zpětná vazba a proč mi tvrdila společnost že u nich nic nemám + proč je můj závazek od nich přesunut k jíné společnosti bez mého vědomí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 10:51, před 10 měsíci

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

V tomto případě však spotřebitel uvádí, že částku již společnosti REDOGAN s.r.o. zaplatil. Navíc jednání zaměstnance společnosti, který spotřebiteli sdělil, že je již vše splacené a že v systému již neevidují žádný nedoplatek, je závazné pro společnost REDOGAN s.r.o. dle § 166 občanského zákoníku.

O neexistenci dluhu (či o jeho splacení) je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 15:26, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 16:22, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.